رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی از دستگیری اعضای سرکرده باند قاچاق مواد مخدر صنعتی در ارومیه خبر داد.

کریم اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: با تلاش‌های مستمر و پیگیری‌های مداوم و هوشمندانه مأموران پلیس انتظامی آذربایجان غربی این استان به یکی از مناطق ناامن برای فعالیت مجرمان تبدیل شده است.

وی با اشاره به دریافت اطلاعات مبنی بر فعالیت شبکه‌ای چند نفر در قالب تهیه و توزیع مواد مخدر در ارومیه، گفت: به دنبال اطلاع از فعالیت گسترده و شبکه‌ای این افراد، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی قرار گرفت.

اکبری ضمن اشاره به فعالیت سریع و شبانه روزی مأموران این اداره، افزود: با هوشیاری و عکس‌العمل به موقع مأموران اداره پلیس، شبکه قاچاق مواد مخدر صنعتی زبور منهدم شد.

وی خاطرنشان کرد: در جریان عملیات دو دستگاه خودروی سواری اعضای این شبکه توقیف شد که در پی آن سه نفر از اعضای اصلی باند دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی همچنین از کشف و ضبط پنج کیلوگرم مواد مخدر در جریان این عملیات خبر داد و تصریح کرد: این مواد مخدر از نوع هروئین فشرده(کراک) بوده‌اند.

وی با اشاره به شیوه خاص جاسازی مواد مخدر توسط اعضای این باند در خودروهای سواری توقیف شده، اظهار داشت: از این پس مأموران پلیس استان اقدامات جدیدی در ارتباط با شناسایی و دستگیری چنین افرادی پیاده خواهند کرد.

اکبری از تلاش جدی پلیس برای دستگیری اعضای دیگر این باند خبر داد و افزود: تحقیقات و بازرسی‌های لازم برای شناسایی اعضای دیگر این باند و آشکار شدن زوایا و ابعاد دیگر این موضوع همچنان ادامه دارد./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.