خوشحاليم كه "ماتادور" با تلاش تيم سازنده و به خصوص نگاه ويژه "فرهاد نجفي" توانست در دل مخاطبان جاي پيدا كند.

"موحد شادرو" تدوين‌گر سريال "ماتادور" با اشاره به استقبال خوب مخاطبان در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: خوشبختانه "ماتادور" مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته و تجربه خوبي را هم براي من به ارمغان آورد.

وي افزود: تدوين به اصطلاح هنرمندان سينمايي، كارگرداني دوم محسوب مي‌شود و در ايجاد ساختار و فرمي متفاوت در تصوير نقش مهمي را ايفا مي‌كند.

"شادرو" با اشاره به نقش تدوين در جذب مخاطب تصريح كرد: سعي داشتيم در تدوين "ماتادور" ريتم و هيجان به گونه‌اي متفاوت نظر مخاطبان را جلب كند و قضاوت اينكه تا چه  اندازه موفق شديم را برعهده مردم مي‌گذاريم.

تدوينگر فيلم سينمايي حركت اول با اشاره به تفاوت تدوين در كار اكشن و ملودرام اظهار داشت: تدوين جذاب از درك درست از صحنه و پيام سكانس‌ها در بخشهاي مختلف نشات مي‌گيرد و در كارهاي ملودرام و پليسي و ديگر ژانرها تعريف خاصي را به نسبت داستان پيدا مي‌كند.

وي ضمن اشاره به كارگروهي و تدوين يك اثر، ابراز داشت: پيش بردن و توليد يك اثر در سينما و تلويزيون وابسته به يك همراهي و همكاري گروهي است، در كنار همه اين موارد تدوين هم سهم خود را ايفا مي‌كند.

"شادرو" با اشاره به همكاري خود و "فرهاد نجفي" تصريح كرد: در تمام مراحل تدوين "ماتادور" با "فرهاد نجفي" در ارتباط بودم و او با گفتگو از حس سكانس‌ها و انتقال پيام، من را در رسيدن به تدويني خاص همراهي مي‌كرد.

*"فرهاد نجفي" تيم ورك موفقي دارد

تدوينگر "ماتادور" با اشاره به صميميت و همكاري تيم پشت صحنه اظهار داشت: بيشتر تيم پشت صحنه از ساليان دور با "فرهاد نجفي" همكاري داشته‌اند و با فرم كار او و نوع نگاهش به كار اكشن آشنا هستند.

*پشتكار نجفي قابل تشكر است

وي در خصوص باور كارگردان "ماتادور" و قدرت ريسك او ادامه داد: خوشحالم كه با كارگردان جسور و روشنفكري چون "نجفي" كار كردم و به جرات مي‌گويم كه شجاعت و قدرت ريسك پذيري او به نسبت بسياري از كارگردانان با تجربه قديمي در پذيرش ژانر اكشن بيشتر است.

شادرو اظهار داشت: با "نجفي" مي‌توان به تجربه فضاهاي جديدي از تدوين رسيد به اين دليل كه پلانهاي گرفته شده توسط اين كارگردان خاص است.

تدوينگر سريال "ماتادور" خاطرنشان كرد: "ماتادور" با وجود همه سختي هايي كه در هر كاري ديده مي‌شود توانست نظر بسياري از مخاطبان را جلب كند و اين امر باعث خوشحالي همه تيم شد. /ص

انتهاي پيام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۸ مهر ۱۳۹۲
ماتادور بابازی شقایق فراهانی بسیار عالی بود