هيئت داوران مسابقه طراحي مجسمه‌هاي شهري با بررسي 387 اثر رسيده به دبيرخانه اين مسابقه در مرحله دوم، 25 اثر را به سازمان زيباسازي شهر تهران، برای جانمايي در سطح شهر معرفي كردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، در ادامه سلسله فعالیت‌های تخصصی این سازمان در حوزه مجسمه‌سازی و به منظور ارتقای كیفی محیط‌های شهری، مسابقه طراحی مجسمه های شهری را برپا کرد.

  با توجه به تجارب به دست آمده سازمان زیباسازی در این حوزه و با آگاهی از ضعف‌ها و قوت‌ها و با مشاركت هنرمندان مجسمه‌ساز، فراخوان طراحی مجسمه‌های شهری در سه مرحله از سوی این سازمان منتشر شد که در مرحله دوم این رویداد هنری با استقبال مجسمه سازان روبرو شد و 196 هنرمند، 387 اثر حجمی خود را به دبیرخانه مسابقه طراحی مجسمه‌های شهری ارسال كردند.

  مرحله دوم داوري اين مسابقه با حضور ایرج محمدی، محمدسالاریان، غلامرضا خیاطان، كامبیز صبری، كیوان پورنصری نژاد، سهند حسامیان و سیمین اكرامی انجام شد و در مرحله دوم 25 اثر براي حضور در فضاهاي شهري انتخاب شدند.

  در مرحله دوم؛ آثاری از محمدرضا ذبیح اله زاده، سمیه دهقان، طلیعه مجدآبادی، نرگس کاووسی، فرزانه عبدلی، محبوبه حسینی موسی، فاطمه مجیدی، ملک دادیار گروسیان، محمد وجدانی، پیمان بخشی، رضا قره باغی، مرتضی شعبانی، کیوان صفر بیرانوند، مهدی عباسی، حمیدرضا حکیمی، حسین داوری نژاد، زهرا رحیمی، ندا پولادزاده، سپیده شادبخت، نسیم ابوالقاسم، اسفندیار مرادپور، حسین علی عسگری، علی حاجی مرادی و بهرام آشفته، جهت نصب در سطح شهر انتخاب شدند.
 
همچنین بنا بر تصمیم هيات داوران، آثار ستاره امین الهی و علیرضا رضایی در صورت ارائه ماکت و جانمایی مناسب توسط هنرمند، مجددا بررسی می شوند./ص

انتهاي پيام
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار