همزمان با فرا رسیدن عید قربان؛

نمایشگاه بزرگی عید قربان، جایگاه ویژه عرضه دام بهداشتی در تهران قدیم

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 12 ، از برپایی نمایشگاه بزرگ عید قربان و جایگاه ویژه عرضه دام بهداشتی در این منطقه خبر داد.

فخار منش در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با فرارسیدن عید قربان نمایشگاه بزرگ عید قربان و جایگاه ویژه عرضه دام بهداشتی در منطقۀ 12 به منظور سلامت و رفاه حال شهروندان بر پا خواهد شد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: نمایشگاه بزرگ عید قربان و جایگاه ویژه عرضۀ دام بهداشتی در هفتۀ جاری همزمان با فرارسیدن روز عرفه و عید سعید قربان در خیابان ری خیابان انبار گندم بر پا می شود.

فخار منش با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: این طرح در زمینی به مساحت هزار متر مربع با برپایی 6 غرفه اجتماعی و 5 غرفۀ محل عرضه دام بهداشتی در خیابان روی خیابان انبار گندم در دست اجراست.

وی ادامه داد: قیمت عرضه دام بهداشتی بر اساس قیمت مصوب وزارت بهداشت است. فخار منش در پایان با اشاره به عرضه دام بهداشتی افزود: دام های عرضه شده به شهروندان 48 ساعت قبل از فروش در قرنطینه شده اند همچنین در هنگام فروش دام به شهروندان کارشناسان و پزشکان وزارت بهداشت با حضور در جایگاه ویژه عرضه دام بهداشتی سلامتی این دام ها را تأیید خواهند کرد./ف
برچسب ها: قربان ، بهداشتی ، عرفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار