تیمهای پایه پرسپولیس در بخش مربیان با تغییرات گسترده ای روبرو خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، خبرهايي از تغییرات در تیمهای پایه پرسپولیس در شرایطی به گوش می رسد که روز یک شنبه در نشست آکادمی فوتبال پرسپولیس یکی از مباحث مورد بحث بررسی عملکرد تیمها و اقدام برای جابجایی یا تذکر برای ارتقاء سطح این تیمها بود.

اکنون به نظر می رسد منظور از این موارد، ایجاد تغییرات در اکثر تیمهای پایه بوده است.

تیمهای پایه پرسپولیس در فصل جاری نتایجی کسب کرده اند که هیچ تناسبی با تبلیغات باشگاه در حوزه فوتبال پایه و آکادمی این باشگاه ندارد. از سوی دیگر مربیان پایه در صحبتهای خصوصی خود پیوسته مطرح می کنند که اقدامات صورت گرفته برای این تیمها متناسب با دیدگاههای باشگاه انجام نشده است. موضوعی که سال گذشته نیز مورد بحث بود. آنها به کم کاریها در مقاطع حساس اشاره می کنند که بعضاً باعث از دست رفتن فرصتها و بازیکنان مستعد این تیمها شده است.

از سوی دیگر به نظر نمی رسد، باشگاه برای ایجاد تغییرات فقط دغدغه نتایج را داشته باشد، با توجه به مسائلی که همواره در رده های پایه وجود دارد و علاقه وافر برای حضور در باشگاه مطرحی چون پرسپولیس ممکن است پاره ای برخوردهای باشگاه نیز انضباطی باشد و درباره این موضوع مسائلی شنیده می شود.

به هر حال خبرها حکایت از بحث های چالشی در پرسپولیس برای تغییر بعضی مربیان دارد در این بین شاید فقط مربیان تیم نوجوانان در حاشیه امنیت باشند که ارتباط نزدیکی هم با استیلی دارند و معمولاً در سفرهای افتتاح مدارس فوتبال از طرف باشگاه اعزام می شوند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار