بعداز استعفاي ابراهيم عليدخت از سرمربيگري تيم ملي، هفتمين مربي هم كنار رفت تا ركورد جالبي براي فدراسيون تنيس روي ميز به ثبت برسد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران محمد زارع پور، رئيس فدراسيون حال حاضر تنيس روي ميز كشورمان از آذرماه 88 به اين سمت انتخاب شد در دوران رياست وي ركورد جالبي به ثبت رسيده و آن اين است كه تيم ملي تاكنون هفت مربي مختلف را تجربه كرده است.

فواد كاسب به عنوان سرمربي و رضا ميرالماسي به عنوان مربي در مسابقات قهرماني جهاني 2010 مسكو همراه تيم ملي بودند بعد از آنها (ريچارد پرآوزه) از مربيان كمپ اتريش، ملي پوشان كشورمان را در مسابقات جهاني 2011 هلند همراهي كرد.

ديميتري لونكو از كمپ اتريش مربي بعدي بود كه در بازي هاي آسيايي 2010 گوانگجو و جهاني 2012 دورتمند همراه تيم ملي تنيس روي ميز كشورمان بود.

مهرداد باباديوند در المپيك 2012 لندن و بازي هاي آسيايي گوانگجو در يكي از رقابت هاي كاپ آسيا مسابقات قهرماني جهان هلند و دورتمند همچنين مسابقات آسيايي ماكائو مسئوليت مربيگري تيم ايران را بر عهده داشت.

احمد جعفري پور در كاپ آسيا 2013 و تعدادي از پروتورهاي سطح يك بين المللي در كنار تيم ملي تنيس روي ميز ايران بود و آخرين مربي اين ليست طولاني هم ابراهيم عليدخت است كه از همان ابتدا سمت سرمربيگري گرفت و در رقابت هاي قهرماني جهان پاريس فرانسه و قهرماني آسيا 2013 با تيم ملي كشورمان همراه بود.

اكنون با استعفاي عليدخت، ملي پوشان تنيس روي ميز كشورمان بايد به انتظار هشتمين مربي خود بنشينند.

پايان متن/مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار