نمایش «شهر تنهایی من» براساس نمایشنامه‌ای از« نوشین تبریزی» به کارگردانی « علی هاشمی » از روز پنجشنبه 25 مهر ماه ساعت 21 در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي نياوران، این نمایش برداشتی آزاد از نمایشنامه  «خانه عروسک» «هنریک ایبسن» است. «خانه تنهایی من» گشایش حقایقی از زندگی زوجی را روایت می کند در این نمایش گلناز به زندگی مهنوش و حمید وارد می‌شود و به این ترتیب این زوج به حقایقی درباره زندگیشان پی می‌برند... 

در نمایش «خانه تنهایی من»  بهاره افشاری،کاوه خداشناس ، شکوفه هاشمیان و افشین سلیمانپور نقش آفرینی می کنند و منوچهر شجاع به عنوان طراح صحنه و آزاده قوام به عنوان طراح لباس در این اثر حضور دارند. 

آخرین نمایشی که علی هاشمی روی صحنه برده است، «با جانی‌دپ در فتو‌شاپ» بود که در کافه تریای تئاتر شهر به روی صحنه رفت و حالا جدیدترین تجربه کارگردانی‌اش قرار است با تهیه کنندگی «علی حضرتی» از روز پنجشنبه 25 مهر ماه در ساعت 21 در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران به صحنه رود. 

شایان ذکر است ،نمایش «خانه تنهایی من» تا تاریخ چهارم آذر ماه همه روزه به جز شنبه ها در ساعت 21 در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد شد./ص

انتهاي پيام
    
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار