اداره کل امور بانوان طی 2 سال متوالی طرح های اجتماع محور بهبود وضعیت زنان را در مناطق شهرداری تهران به اجرا درآورده و دستاوردهای گسترده ای را در این زمینه کسب کرده است.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، لذا به همت اداره امور بانوان منطقه 9 جشنواره تسنیم مجموعه ای از محورها و قالب های مختلف است که مطابق آنها، انواع برنامه ها و فعالیت های آموزشی، جشنواره ای، مسابقات، نشست ها، کارگاهها، نمایشگاه ها، اردوها و ... در منطقه 9 برگزار گردیده است.
بر همین اساس اداره امور بانوان شهرداری منطقه 9 در نظر دارد با محوریت خانه های تسنیم منطقه طی فراخوانی جشنی در راستای معرفی دستاوردها و قابلیت های بانوان در زمینه های اجتماعی،‌ فرهنگی و هنری (پوستر، گزارش و عکس و ...) در قالب برپایی نمایشگاه جانبی، برگزار نماید و در این مراسم از گروههای برتر مردمی، ستمگیران برتر، مدیران سراهای محلات و رابطین تسنیم، برگزیدگان جشنواره های هنری، دبیران برتر کانون ها با اهدا لوح تقدیر و جوایز تجلیل به عمل خواهد آمد.
هدف از اجرای این طرح تشویق و ترغیب بانوان جهت مشارکت در فعالیت های مردمی، فراهم سازی زمینه ها و سازه کارهای لازم برای کشف و شکوفایی استعدادهای بانوان در سطح محلات و آموزش و توانمند سازی بانوان، کانون ها و گروههای همیاری اجتماعی و گسترش شبکه های همیاری اجتماعی بانوان در مورخه 28 مهرماه در مجموعه فرهنگی شهید حیدریان (خانه مشق) واقع در انتهای بلوار استاد معین نبش خیابان دستغیب برگزار خواهد شد./

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار