نمایش "تمام شهر بارانیست" نوشته "علی اصغری" و به کارگردانی "رضا رمضانی" که در خانه نمایش اداره برنامه های تئاتر در حال اجرا است، با استقبال هنرمندان روبه رو شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از دریافتی سایت ایران تئاتر، هنرمندانی چون بهزاد فراهانی، صادق هاتفی، سیاوش چراغی پور، سیروس همتی، علی اصغر راسخ راد، مسعود رحیم پور، فرهاد تجویدی، سروش طاهری و ... از این نمایش دیدن کردند. 

 این نمایش داستان یک جانباز شیمیایی است که در سه اپیزود ماجرای زندگی او و عشقی که به همسرش دارد روایت می شود و به مشکلاتی که در زندگی گریبانگیر او شده می‌پردازد تا آنجا که از خدا آرزوی مرگ می‌کند.

عوامل این نمایش عبارتند از: نویسنده : علی اصغری، کارگردان: رضا رمضانی، بازیگران: بهار کریم زاده، رضا رمضانی و مانلی حسین پور، طراح صحنه و لباس: وحید لاری /  ساخت و انتخاب موسیقی: سعید رضایت/  طراح و اجرای نور: کیوان ضیاپور، طراح پوستروبروشور:علی رجبی نژاد / عکاس:نازنین روحانی  / منشی صحنه: مریم روحانی. 

گفتني است؛ علاقه مندان عزیز می توانند برای تماشای این نمایش هر روز به جز شنبه ها ساعت 18:30 به اداره برنامه های تئاتر واقع میدان در فردوسی خیابان شهید موسوی – خیابان شهید محمد آقا و به منظور کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.edareteatr.com  مراجعه کنند./ص

انتهاي پيام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار