مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون:اخبار منتشر شده درباره انتصاب برخي از استانداران گمانه‌زني رسانه‌اي است/ معرفی قطعی تمام استانداران تا پایان آبان ،اسرای ایرانی چگونه با اعتصاب غذا از بعثی‌ها امتیاز گرفتند؟ و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

اخبار منتشر شده درباره انتصاب برخي از استانداران گمانه‌زني رسانه‌اي است/ معرفی قطعی تمام استانداران تا پایان آبان

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/7/21/1630698_873.jpg

سخنگوی وزارت کشور گفت: اگر گزینه‌ای از سوی وزارت کشور برای تصدی استانداری معرفی شود پس از تصویب هیات دولت نام آن به رسانه‌ها اعلام خواهد شد، لذا اخبار منتشر شده در این‌باره تنها گمانه‌زنی رسانه‌‌ای است.


رابطه گرگ و میش مد نظر امام کاملا واضح است و نیازی به نظرسنجی ندارد/ مذاکره‌کنندگان اشتباه کنند با نهیب مردم و رهبری مواجه می‌شوند

 برنامه "دیروز، امروز، فردا" شب گذشته با حضور حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور و اعماد افروغ استاد دانشگاه با موضوع بررسی زوایای مختلف انقلاب اسلامی و قدرت نرم از شبکه سوم سیما پخش شد.


اسرای ایرانی چگونه با اعتصاب غذا از بعثی‌ها امتیاز گرفتند؟

حدود 75 الی 80 ساعت بود که غذا نخورده بودیم. زانوهایم می‌لرزید و هنگام راه رفتن باید مراقب بودم زمین نخورم. برای نماز ظهر بلند شدم که وضو بگیرم ناگهان پاهایم لرزید و به زمین خوردم...


پیام تسلیت لاریجانی به مناسبت درگذشت رجبعلی طاهری

 رئیس مجلس در پیامی درگذشت رجبعلی طاهری را تسلیت گفت.


رئیس جمهور درگذشت رجبعلی طاهری را تسلیت گفت

 رئیس جمهور در پیامی درگذشت مهندس رجبعلی طاهری را تسلیت گفت.


تحريم‌ها به تدريج لغو خواهد شد

يک کارشناس سياست خارجي گفت: اگر طرح ايران مورد موافقت طرف مقابل قرار گیرد می‌توان پیش‌بينی کرد که طی یک ماه آینده روند مذاکرات شکل جدی‌تری به خود گرفته و تحریم‌ها به تدریج برداشته خواهد شد.


مبارزه با مواد مخدر نيازمند تعامل قواي سه‌گانه است/ مواد مخدر سرچشمه اغلب جرائم

 يک حقوقدان گفت: با توجه به اينکه سرچشمه بيشتر جرائم مواد مخدر است، براي مبارزه با مجرمان مواد مخدر نیازمند تعامل جدي قواي سه گانه هستيم.


دوران لشکرکشی حزبی تمام شد؛ راه درست اصولگرایی اصلاح‌طلبانه است/ اندیشه‌ورزی جریانات سیاسی ابتر شده است

 دبیرکل جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب با بیان اینکه دوران لشکرکشی حزبی به پایان رسیده است، گفت: راه تعالی کنونی نظام حاکم شدن جریان اصولگرایی اصلاح‌طلبانه است.


از حضور دکتر روحاني در دانشگاه تهران تا اظهار نظرها درباره حق ازدواج سرپرست با فرزندخوانده
مهمترين عناوين خبري حوزه دانشگاه در هفته‌اي که گذشت را در گزارش زير بخوانيد.


تلاش جمهوری‌خواهان برای ناکارآمد جلوه دادن دولت اوباما

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: موضعی که جمهوری‌خواهان علیه دولت آمریکا گرفته‌اند بدین خاطر است که اوباما را ناکارآمد جلوه دهند و از این امر برای انتخابات آتی بهره‌ ببرند.



كميسيون اصل 90، دادخواهي براي 75 ميليون ايراني/ چگونه به کميسيون شكايت كنيم؟

 قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران در حالي حق شكايت از طرز كار قواي سه‌گانه را به آحاد ملت داده است كه برداشت‌هاي متفاوتي از طرح اين شكايات به كميسيوني مانند اصل 90 وجود دارد.


از انتظار براي روشن‌تر شدن هواي دنياي سياست تا سفر آيت‌الله هاشمي به کرمانشاه

گفتگوي تفصيلي با دبيرکل حزب اسلامي کار، اعزام هيئتي از حزب مؤتلفه به کشور آذربايجان، تناقض در جبهه اصلاح‌طلبان، بررسي مذاکرات ايران و 1+5، ابهام‌انگيز بودن رياست حق‌شناس و تکذيب آن توسط محتشمي از عناوين مهم خبري احزاب در هفته گذشته است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار