دبیر ششمین جشنواره ترافیک و رسانه اعلام کرد: بنا به درخواست خبرنگاران مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره ترافیک و رسانه تا دوم آبان ماه تمدید شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، کاظمی دینان در نشست خبری صبح امروز که در سالن کنفرانس سازمان حمل و نقل و ترافیک و شهرداری تهران برگزار شد اظهار داشت: ششمین دوره جشنواره ترافیک و رسانه در سیزدهم آبان ماه برگزار خواهد شد و هدف از برپایی این جشنواره توسعه و گسترش فرهنگ ترافیک در جامعه است.

وی با تاکید بر این که معضل ترافیک در رفتارهای اجتماعی شهروندان نیز تاثیر گذار است افزود: در صورتی که زمان های تلف شده در ترافیک محاسبه شود میزان ضرر و زیان وارده به جامعه مشخص خواهد شد.
دبیر ششمین جشنواره ترافیک و رسانه در خصوص مهلت ارسال آثار خبرنگاران و شهروندان به این جشنواره گفت: زمان ارسال آثار تا 30 مهر ماه بود اما بنا به درخواست خبرنگاران این زمان تا دوم آبان ماه تمدید شد.
وی به ارسال 340 اثر به ششمین جشنواره ترافیک و رسانه تا این لحظه اشاره کرد و بیان داشت از این تعداد 120 اثر مربوط به تیتر ، 39 اثر مربوط به خبر ، 28 اثر مربوط به گزارشهای خبری ، 21 اثر مربوط به مقاله و 16 اثر در قالب گفتگو به دبیر خانه جشنواره ارسا ل شده است.
کاظمی دینان به محور های اصلی ششمین جشنواره ترافیک و رسانه اشاره کرد و اذعان داشت: ترافیک آموزش و فرهنگ سازی ، ترافیک قانون و مجریان، ترافیک و رسانه های شهروندی ، ترافیک و توسعه پایدار ، ترافیک و انسان ، ترافیک و حمل و نقل و ترافیک و تعامل بین بخشی از جمله محورهای ششمین جشنواره ترافیک و رسانه است.
گفتنی است : در روز 4 آبان ماه کارگاه های آموزشی به منظور آموزش تخصصی خبرنگاران در حوزه حمل و نقل و ترافیک برگزار خواهد شد./ف

 

 

              

 

برچسب ها: گسترش ، ترافیک ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار