معاون فرهنگي دانشگاه آزاد گفت:ما اجازه نخواهیم داد یک تفکر خاص در دانشگاه پرچم دار باشد محیط دانشگاه یک محیط علمی است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ دکتر طاها هاشمی، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد در نشست خبری که امروز برگزار شد گفت: طبیعی است که به دنبال هر تغییر یک تغییراتی در موضوعاتی که در دستور کار است صورت گیرد توقع من این است که در حوزه مباحث فرهنگی  دانشگاه آزاد تغییرات محسوسی صورت گیرد.

وی اظهار داشت: ما دانشگاهی را اسلامی می دانیم که با موازات توسعه علم ارزش ها و رفتاری انسانی ترویج دهد اسلامی شدن دانشگاه  یعنی یک فارغ التحصیل در عین اینکه در رابطه به رشته خود سر آمده است باید به ارزش های اسلامی  هم  آراسته باشد.

وی در ادامه گفت: به هیچ وجه توقع من این نیست که  دانشگاه یک هیئت مذهبی باشد ولی وظیفه دانشگاه این است که دانشجویی را تربیت کند که زمانی پزشک شد و بیمار به وی مراجعه کرد، اگر بیمار پول نداشت نسخه او را پاره نکند اگر چه این موضوعات کم اتفاق می افتد ولی در جامعه اسلامی به هیچ عنوان نباید شاهد این مشکلات باشیم.

وی خاطر نشان کرد: اگر قرآن خوب فهم شود و به درستی  تفسیر شود کتابي است که مي تواند همه جوامع را تحت تاثیر قرار دهد، اگر نشد ما نتوانستیم این فهم را درست ارائه دهیم.

وی در پایان گفت: ما اجازه نخواهیم  داد یک تفکر خاص در دانشگاه پرچم دار باشد محیط دانشگاه یک  محیط علمی است  و ما نگاه پدرانه ای برای دانشجویان خود داریم کسانیکه در چهار چوب ضوابط و قوانین  در دانشگاه فعالیت کنند  آزاد هستند./ح

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار