در حالی که رئیس هیئت جودو تهران از بخشیده شدن حکم انضباطی در خصوص ملک محمدی خبر داده بود، جعفر، شاکی این پرونده این موضوع را قبول ندارد.

حمید رضا جعفر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه کمیته انضباطی هیئت جودو تهران که در خصوص امیر رضا قمی تشکیل شده بود به شکایت من به عنوان داور مسابقه جام رمضان از حامد ملک محمدی هم رسیدگی شد که طی آن ملک محمدی به دلیل عدم ترک تاتامی، تهدید و اهانت و فحاشی مکرر به 6 ماه محرومیت از شرکت در رویدادهای ورزشی استان تهران و پرداخت سه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

وی در واکنش به صحبت های داود بلوطی رئیس هیئت جودو تهران که محرومیت ملک محمدی در یک جلسه خصوصي دو هفته بعد از ابلاغ حکم بخشیده شده است و وی اکنون نه تنها محروم نیست بلکه به عنوان مربی تیم تهران در مسابقات قهرمانی کشور شرکت خواهد کرد، گفت: قبل از تشکیل این جلسه از هیئت تهران با من تماس گرفته شد که در جلسه ای دعوت شده ای اما اسم جلسه آشتی کنان را نیاوردند، من حتی از آنها پرسیدم که با لباس داوری بیایم یا با لباس شخصی که گفتند با لباس شخصی بیا! اما در آن روز برایم اتفاقی افتاد که نتوانستم خود را به جلسه برسانم با رئیس هیئت هم تماس گرفتم و اطلاع دادم که نمی آیم وی هم مخالفتی نکرد بعد این متوجه شدم جلسه تشکیل شده و تازه به من گفتند که ملک محمدی آمده بود و جلسه آشتی کنان بوده است.

وی افزود: اکنون پرسش اصلی من این است که چطور در یک جلسه آشتی کنان که هیچ کدام از اعضای کمیته انضباطی که زیر حکم محرومیت را امضا کرده بودند حضور نداشتند؟ چطور حکم ملک محمدی بخشیده می شود؟

آیا نباید رئیس کمیته انضباطی حضور داشته باشد و طی جلسه ای رسمی حکم برائت ملک محمدی امضا شود؟

جعفر تأکید کرد: در زیر حکم کمیته انضباطی که به تأیید فدراسیون جودو هم رسیده است آمده در صورت عدم ابراز ندامت ملک محمدی به شکایت حمیدرضا جعفر هیئت تهران نامبرده را در مراجع قضایی حمایت خواهد کرد، اکنون صحبت اصلی من این است اگر ابراز ندامتی هم صورت گرفته است باید در جلسه رسمی باشد و چون نبوده پس وی همچنان محروم است و حق مربیگری ندارد.

پايان متن/آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار