دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران گفت: به قول ضرب‌المثلی که "قرابت هیچ وقت قداست نمی‌آورد" اگر سخنی از نزدیکان امام مطرح می‌شود به این معنا نیست که این همان بيانات والاي امام (ره) باشد.

"مصطفی میرآخورلی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در رابطه با عناويني كه امروزه در فضاي مجازي راجع به حضرت امام‌(ره) منتشر مي‌شود، گفت: از ابتدای انقلاب و به خصوص بعد از ارتحال امام و روی کار آمدن مقام معظم رهبری، همواره این خط مشی و طرز فکر وجود داشته که راه امام تغییر پيدا کند، حال چه به واسطه نزدیکان ایشان که ادعا دارند از نزدیکان و نوه امام اند که از طریق طنز مواردی را با این هدف ذکر کرده‌ و چه بسا افرادي که از طریق اعمال سیاسی خودشان را طرفدار خط امام دانستند، اما رفتاری متناقض از خط مشي امام را بروز داده‌اند.
 
وي در ادامه اين ادعاها افزود: نباید فراموش کرد تغییر خط مشی امام‌(ره) توسط عده‌ای خاص به این راحتی‌ها امکان‌پذیر نیست.
 
دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران به اين ادعاهاي اخير اشاره و اظهار داشت: به قول ضرب‌المثلی که "قرابت هیچ وقت قداست نمی‌آورد" اگر سخنی از نزدیکان امام مطرح می‌شود به این معنا نیست که این همان بيانات والاي امام (ره) باشد.
 
ميرآخورلي به دانشجويان اين انقلاب اشاره و مطرح كرد: وظیفه قشر دانشجو و رسانه‌ها است که به نسل جدید و جوان کشور بیانات حضرت امام (ره) را منتقل کنند و جنبش دانشجویی مسلمان که خود را نسل امامی می‌پندارند باید همواره تبیین کننده راه این بزرگوار باشند و از مهمتر كه اين خط امام را در حوزه‌ي عمل نشان دهند.
 
وي گفت: در گذشته تعدادی از تشکل‌ها که خود را خط امامی نشان دادند در فتنه 88 پررنگ‌ترین نقش را ایفا کردند، که این یک مثال بارز دوگانگی میان حرف و عمل است و تناقض آشکار را نشان می‌دهد.
 
دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران در پایان خاطرنشان كرد: اینگونه رفتارهای دوگانه به هیچ عنوان در فضای دانشگاهی پذیرفته نمی‌شود و ما به عنوان جنبش دانشجویی مسلمان وظیفه خود می‌دانیم که از خط امام دفاع کنیم حتی دانشجویان در کوچک‌ترین حرکت خود می‌توانند در حوزه نوشتاری صراحت پایداری خط مشی امام (ره) را در ایران اسلامی عنوان کنند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار