مدیرعامل ستاد دیه استان خراسان شمالی از برگزاری گردهمایی 2 روزه مدیران عامل ستاد دیه 12 استان مرکزی و شرقی کشور به میزبانی این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، رضا استاجی امروز در بجنورد زمان برگزاری این گردهمایی را سی‌ام مهرماه و یکم آبان ماه امسال در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب واقع در کمپ پتروشیمی خراسان شمالی عنوان کرد.

وی اهداف برگزاری این گردهمایی را بحث و تبادل نظر در مورد اجرای دقیق شیوه نامه‌های ابلاغی، تدابیر لازم در خصوص رفع موانع و مشکلات و همچنین استفاده از خرد جمعی در این زمینه عنوان کرد.

مدیرعامل ستاد دیه استان خراسان شمالی همچنین شمار زندانیان جرائم غیر عمد در زندان‌های استان را هم اکنون 106 زندانی برشمرد.

به گفته وی این تعداد زندانی به خاطر جرائم مالی، دیه و محکومیت‌های مالی به خاطر ناتوانی از پرداخت محکومیت‌ها مالی، تحمل حبس می‌کنند.

استاجی اظهار امیدواری کرد تا باسیاست و برنامه‌های دادگستری استان در خصوص کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و اهتمام و تلاش مضاعف ستاد دیه و کمک نیکوکاران این تعداد به حداقل ممکن برسد.

وی خاطرنشان کرد: طی امسال با حمایت‌های دادگستری، نیکوکاران و پیگیری‌های ستاد دیه خراسان شمالی 77 نفر از محکومان جرائم غیر عمد استان از زندان‌ها آزاد شدند./ج1

برچسب ها: گردهمایی ، ستاد ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.