مهمترین عناوین روز گذشته این صفحه به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  ؛ 
اعتصاب کارگران راه‌آهن سانفرانسيسکو روز شنبه وارد دومين روز خود شد.
وزارت خزانه‌داري آمريکا اعلام کرد بدهي‌هاي عمومي اين کشور در سه روز گذشته به طور ميانگين روزي صد ميليارد دلار افزايش يافته است.
بازرسان تسليحاتي سازمان منع تسليحات شيميايي از يکي ديگر از مکانهاي مرتبط با تسليحات شيميايي سوريه بازديد کردند.
خودروی "بوگاتی" طلاکاری شده یک سرمایه دار سعودی، توجه همه عابران را در لندن به خود جلب کرد.
پلیس آمریکا دو زندانی را که به اشتباه آزاد شده بودند دستگیر کرد.
نخستین دور از مذاكرات هسته اي ايران با کشورهای 5+1 پس از آغاز ریاست جمهوری "حسن روحانی" در ژنو در حالی به پايان رسيد كه غرب به هیچ قیمتی نمي خواهد اين پنجره ديپلماسي بسته شود، چرا كه هرگونه سخت گيري در مواضع احتمال همکاری و مشارکت با تهران را بار دیگر از بین خواهد برد.
به گزارش پايگاه اينترنتي "مجله الجزيره العربيه" به نقل از منابع آگاه، هيئتي متشکل از برخي از اعضاي خاندان سلطنتي به همراه مخالفان رژيم بحرين به رياست نوه پادشاه سابق اين کشور به زودي براي مذاکره با مسئولان ايراني به تهران سفر خواهد کرد.
سخنگوي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس ايران از تمايل تهران و لندن براي از سرگيري همکاري ديپلماتيک بين دو کشور خبر داد.
پايگاه اينترنتي آنتي وار گزارش داد: پيشرفت بزرگ ديپلماتيک با ايران باعث شده است وزارت امور خارجه آمريکا درباره تلاش براي اعمال تحريم هاي بيشتر بر ضد اين کشور هشدار دهد و کاخ سفيد آزاد کردن برخي دارايي هاي ايران را در قالب اعتماد آفريني در نظر بگيرد.
نماينده ويژه سازمان ملل متحد در سوريه و دبير كل اتحاديه عرب در نشست خبري مشترك به تشريح ديدگاه هاي خود در قبال بحران سوريه پرداختند.
وزير اطلاع رساني سوريه از آمادگي نظام اين كشور براي شركت در كنفرانس ژنو2 خبر داد وهرگونه مذاكره با گروه هاي تروريستي را رد كرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار