معاون فنی عمرانی شهرداری منطقه 11 از عملیات احداث راستگرد خیابان قزوین به اتوبان نواب خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، محمدعلی شاه حسینی در تشریح جزئیات این خبر گفت : با پیگیری ها و مکاتبات صورت گرفته با سازمان نوسازی شهر تهران محوطه متروکه ای که در اختیار این سازمان بوده جهت احداث راستگرد خیابان قزوین به نواب در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.
 
وی افزود : که با طراحی مشاور، عملیات نقشه برداری در کل سایت انجام شده و طرح احداث راستگرد در نقشه وضع موجود پیاده و از راستگرد احداثی یک راستگرد مجزا حدفاصل خیابان بریانک نیز در نظر گرفته شده است؛  طول راستگرد از ابتدای خیابان قزوین تا انتهای راستگرد(خیابان بریانک) حدود 600 متر بوده و عملیات خاکبرداری و خاکریزی آغاز شده است.
 
شاه حسینی تصریح کرد: با اجرای این راستگرد، ضمن سهولت تردد شهروندان و کاهش حجم ترافیک خیابان قزوین، دسترسی خیابان قزوین به شبکه بزرگراهی نواب و دسترسی به تونل توحید و مسیر شمال راحت ترمی شود.
 
لازم به ذکر است باتوجه به نوع پهنه زمین که در طرح تفضیلی جدید به کاربری فضای سبز اختصاص داده شده، با پیگیری های شهرداری منطقه و تعامل با سازمان نوسازی برای تملک، کل محوطه مجاور راستگرد که بالغ بر 12000متر مربع است، به فضای سبز تبدیل می شود. شایان ذکر است در این خصوص پیمانکار مربوطه انتخاب و در حال تجهیز کارگاه به منظور شروع عملیات اجرایی بوده و پیش بینی می شود این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد. /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار