از پايگاه اينترنتي فيلم «تنهاي تنهاي تنها» ساخته احسان عبدي‌پور كه جوايز مختلفي از قبيل بهترين فيلم را از جشنواره كودك كسب كرد، رونمايي شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، «تنهاي تنهاي تنها» در گروه سينمايي «استقلال» پس از فيلم «به‌خاطر پونه» به‌نمايش درمي‌آيد و علاقه‌مندان به بازديد از سايت اين فيلم مي‌توانند به آدرس http://www.tanhamovie.ir مراجعه كنند.

طراحي سايت اين فيلم را آقاي پور نصيري و طراحي پوستر اين فيلم را آقاي خورشيدي برعهده داشته داشته است. فيلم سينمايي «تنهاي تنهاي تنها» ساخته احسان عبدي‌پور به زودي در سينماهاي تهران وشهرستانها اكران خواهد شد.

«تنهاي تنهاي تنها» به تهيه‌كنندگي ادريس عبدي‌پور ساخته شده و ساعد نيك‌زاد فيلمبردار، مهران ملكوتي صدابردار، بهرام دهقاني تدوين گر و فردين خلعتبري آهنگساز اين فيلم هستند.

اين فيلم داستان پسري است كه در روستايي اطراف نيروگاه اتمي بوشهر (هليله) با پسر روسي از خانواده مهندسان نيروگاه دوست مي‌شود و اتفاقاتي براي آن دو رقم مي‌خورد .

پخش اين فيلم سينمايي «تنهاي تنهاي تنها» را حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي برعهده دارد و به احتمال فراوان با پايان اكران عمومي «به خاطر پونه» از هفته آينده در گروه استقلال به نمايش درخواهد آمد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سایت ، تنهای تنهای ، تنها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار