مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: وزارت کشور موضوع افزايش تعداد نمايندگان مجلس را بررسي مي‌کند ، سوابق و برنامه‌هاي علی‌اصغر فانی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ، جنجال‌های سیاسی نتیجه‌اي جز بدنامی برای افراطي‌ها ندارد/ نشست سالانه دفتر تحکیم وحدت کاملا قانونی برگزار شد و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفيف مجازات تعدادی از محكومان موافقت کردند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/7/28/1649347_687.jpg

 بمناسبت فرا رسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر خم، رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات یک هزار و 241 نفر از محكومانِ محاكم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حكومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت كردند.

سپاه 11 عملیات انتحاری را کشف و خنثی کرد/ انتقاد از برخی اظهارنظرها در خصوص مواضع امام(ره) درباره آمریکا
 فرمانده کل سپاه گفت: در سال جاری گروهک‌های معاند انقلاب قصد داشتند عملیات‌های گسترده‌ای را در منطقه جنوب شرق کشور شکل دهند که به برکت تفکر و وجود شهدای وحدت 11 عملیات انتحاری کشف و خنثی شد.

فرمانده نیروی هوایی روسیه از دانشگاه شهید ستاری بازدید کرد

 فرمانده نیروی هوایی روسیه، عصر امروز در جریان بازدید از دانشگاه هوایی شهید ستاری با حضور بر سر مزار شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

جنجال‌های سیاسی نتیجه‌اي جز بدنامی برای افراطي‌ها ندارد/ نشست سالانه دفتر تحکیم وحدت کاملا قانونی برگزار شد

دفتر تحکیم وحدت در واکنش به خبر منتشر شده يكي از روزنامه‌هاي كشور مبنی بر غیرقانونی بودن انتخابات دفتر تحکیم وحدت بیانیه‌ای را منتشر کرد.

سوابق و برنامه‌هاي علی‌اصغر فانی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش
 رئيس‌جمهور با ارسال نامه‌اي به رئيس قوه مقننه، علي‌اصغر فاني را به عنوان وزير پيشنهادي آموزش و پرورش براي بررسي صلاحيت و کسب راي اعتماد به مجلس معرفي کرد.

خشکسالي "زاينده‌رود" داستان زخم‌ کهنه‌ايست که سرباز کرده است
 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بزرگ‌ترین اولویت پیشروی مدیران استان اصفهان مشکل خشکسالی زاینده‌رود است، خشکسالی زاینده‌رود داستان زخم‌هایی است که هر زمان باز شده و فقط به پانسمان کردن آن اکتفا کرده‌ایم، حالا هر کدام برای خود زخم بزرگی شده که به عفونت رسیده است.

همایش "سبک زندگی در تمدن سازی نوین اسلامی" برگزار می‌شود

 فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع) از برگزاری همایش "سبک زندگی در تمدن سازی نوین اسلامی" در روزهای 29 و 30 مهر ماه در استان کرمان خبر داد.

"رضا فرجي دانا" كيست؟
 برخلاف برخي اخبار و گمانه‌زني‌ها، رئیس‌جمهور "رضا فرجی‌دانا" را به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد و "جعفر توفیقی" از معرفي به عنوان وزير علوم باز ماند.

روس‌ها "اس 200" ایرانی را ستایش کردند/ برگزاری رزمایش آسمان ولایت 5 با حضور نیروهای ارتش و سپاه
 فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: رزمایش مدافعان آسمان ولایت 5 در روز 17 مهر در گستره 700 هزار کیلومتر مربع از مرزهای غرب، شمال غرب و جنوب کشور با حضور نیروهای ارتش و سپاه برگزار شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار