نمايش شهر تنهايي من، در فرهنگسراي نياوران، ايرانيزه اي از خانه عروسك با گفتن از شادي ها و مصائبي مخاطب را با خود همراه مي كند.

سيد علي هاشمي كارگردان نمايش"شهر تنهايي من" در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: نمايشنامه "شهر تنهايي من" بر اساس"خانه عروسك" ايرانيزه شده است و با تغييراتي مثل اضافه شدن زني كه مدرك خيانت همسر زن محسوب مي شود، موجب پيچيده تر كردن نمايشي شده كه توسط خانم نوشين تبريزي نوشته شد. 

اين كارگردان تئاتر ادامه داد: بازيگران به خوبي ايفاي نقش كرده اند و با اعتماد به اثر بر روي صحنه ايستاده اند و مخاطب را با خود همراه مي كنند و با تماشاگران ارتباط به درستي برقرار شده است. 

هاشمي خاطر نشان كرد: طراحي صحنه به صورت فرما ليستي شكل گرفته و با نمايش سنخيت لازم را ايجاد كرده است. خوشبختانه امكاناتي كه در اختيار ما قرار داده شده رضايت بخش است و اين اجرا، تشخص دارد و از ميان آثارم، احساس رضايت از به صحنه بردن اين نمايش دارم. 

لازم به ذكر است نمايش "شهر تنهايي من" به كارگرداني سيد علي هاشمي و به نويسندگي نوشين تبريزي و با بازي كاوه خداشناس، بهاره افشاري، شكوفه هاشميان، افشين سليمان پور، نوشين تبريزي ( صداي راوي) به روي صحنه رفته است. 

اين نمايش در فرهنگسراي نياوران، سالن خليج فارس از 25 مهر تا 4 آذر 1392 در ساعت21 به مدت 70 دقيقه اجرا مي شود./ص

انتهاي پيام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار