بی مهری فرزندان به مادر خود باعث شدت زن 94 ساله چینی به دلیل اهمیت ندادن فرزندان خود به اوضاع زندگی اش از سه فرزند خود شکایت کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از آسوشیتد پرش شرایط غم انگیز مادر 94 ساله چینی که برای امرار معاش خود در این سن باید کار کند باعث شد تا وی از سه فرزند خود شکایت کند.

براساس حکم دادگاه خانواده در چین مقرر شد تا هر یک سه فرزند ژانک زی فانگ 94 ساله هر یک به مدت 4 ماه به صورت گردشی از مادر خود نگهداری کنند.

وی بیش تر به دلیل کم بضاعت بودنش قادر به خرید دارو هنگام بیمار شدن را نداشت و جمعی از همسایگان وی برای تهیه داروهایش کمک کردند.

همچنین مسیر ناهموار وی برای رفت آمدش از روستای فیوچنگ در شرق چین مشکلات وی چند برابر می نمود.

فرزندان وی دو پسرش ژومینگ 71 و ژواینشی 64 ساله و تنها دخترش ژو یون هوآ 54 ساله از اقدام مادرشان مبنی بر شکایت از آنان شگفت زده شدند.

در حال حاضر این مادر 94 ساله لا نهادها دختر جوانش ژو هوآ زندگی می‌کند و به پرداخت ماهیانه پسرانش برای گذران زندگی تردد دخترش ضمانت نمود.







انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۸:۰۴ ۳۰ مهر ۱۳۹۲
فکر میکنید در ایران ما از این خبرها نیست متاسفانه چند تای آن در فامیل خودمان از نگهداری مادرشان سرباز زدند و بنده خدارا گذاشتند سرای سالمندان.(( هردستی بدی همون دست رو پس میگیری ))
آخرین اخبار