فرماندار سرپل ذهاب گفت: از مجموع سه هزار مورد بازرسی بعمل آمده در شش ماه گذشته توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت از واحدهای صنفی، صاحبان 445 واحد متخلف شناسایی و جریمه نقدی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

پیرو گفت : این واحدهای متخلف در مجموع به پرداخت 593 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

وی افزود: همچنین از200 مورد بازرسی بعمل آمده از واحدهای خبازی شهرستان در شش ماه گذشته، 30 واحد متخلف با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

پیرو، مهمترین تخلفات این واحدهای صنفی را عرضه خارج از شبکه، درج نکردن قیمت بر روی کالاها و گران فروشی بیان کرد و گفت: پس از شناسایی متخلفان و تایید بازرسان با تکمیل پرونده در تعزیرات حکومتی این واحدها محکوم به پرداخت جریمه نقدی شدند.

فرماندار سرپل ذهاب با تشدید نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی سطح شهر، گفت: دریافت جریمه سنگین از متخلفان و سواستفاده کنندگان اقتصادی می تواند بازدارنده باشد اما واحدهای صنفی متخلف باید با پلمپ کردن و نصب پلاکارد به مردم معرفی شوند.

وی اضافه کرد: با ایجاد تعامل بین دستگاه ها، کنترل و مهار گرانفروشی و تعادل بین عرضه و تقاضا و همدلی مسوولان و ادارات عضو ستاد تنظیم بازار، می توان فاصله بین تولید کننده و مصرف کننده را کم کرد و دست واسطه گران را قطع کر.

وی، برنامه ریزی برای تامین مایحتاج عمومی مردم، ثبات قیمت ها و تبیین اقدامات مدیریتی در راستای ثبات قیمت ها را از مهمترین اهداف تشکیل جلسات تنظیم بازار بیان کرد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 85 هزار نفر جمعیت دارد./ز

برچسب ها: کرمانشاه ، صاحبان ، صنفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.