مربی تيم فوتبال فولاد گفت: سازمان لیگ برتر قواعد و چارچوب های خاص خود را دارد که هیچ کسی نمی تواند خارج از آنها حرفی بزند.

نعیم سعداوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص اظهارات مدیران و مسئولان تراکتور گفت: من نمی خواهم جواب صحبت های مسئولان تراکتور را بدهم و یا اظهارنظر کنم. فقط باید بگویم هیچ کس نمی تواند خارج از محدوده مسئولیت هایش اظهارنظر کند.

سازمان لیگ خودش دارای قانون و حد و مرزهایی است که کسی نمی تواند در آنها ورود کرده و یا فراتر از آن قوانین عملی را انجام دهد.

وی درباره اعتراضات تراکتوری ها گفت: اگر یک داور در بازی مرتکب اشتباه شود و یا بازیکنی خلاف عرف فوتبالی رفتار کند، کمیته هایی برای رسیدگی وجود دارند که پیگیر این مسائل هستند.

در بازی فوتبال در هر زمینه ای اشتباه و تخلفی صورت می گیرد که قابل پیش بینی نیست و کمیته داوران و کمیته انضباطی مسئول رسیدگی هستند.

وی همچنین افزود: اشتباهات داوری در یک بازی ممکن است دو طرف بازی را متضرر کند و نتایج نامطلوبی را برای طرفین به همراه داشته باشد.

سعداوي در خصوص ادعای تراکتوری ها مبنی بر جوسازی در ورزشگاه گفت: اگر مدیریت تراکتور مدرکی برای اثبات حرفهایشان دارند، به ما نشان دهند. ما از جو ورزشگاه راضی بودیم و از تبریزی ها کمال تشکر را داریم.

مربي تيم فوتبال فولاد خوزستان تصريح کرد: تیم فوتبال فولاد خوزستان بدنبال آرامش است و هدف بزرگش قدم نهادن در راهی است که به سود فوتبال کشور عزیزمان ایران ختم شود. فولاد به دور از این حواشی هاست و به دنبال کار و هدف خودش است.

وی در پایان درباره حضور پریرا در این تیم گفت: پریرا بازیکن خوبی است و هنوز حضور او در تیم قطعی نشده است.
ما به دنبال رسیدگی به وضعیت او هستیم، اما فعلا چیزی معلوم نیست.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار