درفصل سوم از سریال آمریکایی "هوملند" یک ایرانی به نام "مجید جوادی" به عنوان تروریست اصلی حمله به سازمان جاسوسی اعلام می شود اما نکته مهم در این میان آن است که این تروریست قصد دارد با نام ناصر حجازی کار خود را انجام دهد!

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، "شاون توب" بازیگر ایرانی‌الاصل که با ورودش به سریال "هوملند" جنجال عجیبی را در شبکه های اجتماعی مختلف ایجاد کرده است و دلیل این همه جنجال استفاده از نام مستعار اسطوره فوتبال ایران یعنی "ناصر حجازی" به عنوان یک تروریست است.

کارشناسان، نمونه های توهین به اسلام را در این سریال، حاصل از اسلام هراسی و ایران هراسی آمریکایی ها می دانند. مجموعه توهین هایی که این سریال به ایران داشته است با رسانه ای شدن توهین آن ها به ناصرحجازی وارد فصلی تازه شد و همین باعث هر چه بیشتر خشمگین شدن ایرانیان شد. در ادامه نگاهی کلی به روند داستانی این سریال و همچنین تروریست نشان دادن "ناصر حجازی" داریم:

داستان سریال از کجا شروع می شود؟

داستان کلی سریال «هوملند» درباره یکی از نیروهای آموزش دیده ارتش آمریکاست که ظاهراً هشت سال پیش در عراق ربوده شده و از سرنوشتش هیچ اطلاعی در دسترش نیست. در یک روز عادی اتفاقی عجیب همه را شگفت‌زده می‌کند و طی یک عملیات نیروهای ویژۀ آمریکا در عراق،‌‌ همان نیروی ویژه پیدا می‌شود که هشت سال پیش مرگش اعلام شده بود. مردی که محاسنش بلند شده و از تمدن برای چندین سال دور بوده است.

پس از مدتی مشخص می شود او در این هشت سال اسیر نیروهای القاعده بوده و به صورت تصادفی توسط نیروهای ویژه پیدا می‌شود.
موجِ شادی در میان مردم آمریکا می‌خروشد... سربازِ وطن به آغوش میهن بازگشته، حتی رئیس جمهور هم این بازگشت را به وی خوشامد می‌گوید. اما آیا همه چیز به همین سادگی است؟



مطمئناً چنین نیست و اندکی بعد‌تر یکی از مأموران سیا به او شک می‌کند و در مسیر داستان مشخص می‌شود که وی در این هشت سال اسارت، شست و شوی مغزی شده و قصد دارد عملیات‌های تروریستی در خاک آمریکا انجام دهد.

 داستان‌های فرعی متعدد این سریال که ظاهراً از یک سریال کوتاه‌تر اسرائیلی برداشته شده، تماماً حول این شخص چیده شده‌اند که البته برخی از این داستان‌ها نیز متوجه کاراکترهایی است که هویتشان متعلق به ایران، ونزوئلا و دیگر کشورهایی است که رابطه خوبی با آمریکا ندارند.

واکنش های کاربران شبکه های اجتماعی

درفصل سوم از سریال آمریکایی "هوملند" یک ایرانی به نام "مجید جوادی" را به عنوان تروریست اصلی حمله به سازمان جاسوسی اعلام می کند اما نکته مهم در این میان آن است که این تروریست قصد دارد با نام ناصر حجازی کار خود را انجام دهد.

این سریال که برپایه اسلام هراسی و ایران هراسی ساخته شده هنوزمشخص نیست که به چه دلیل به سراغ استفاده از نام یک ستاره فوتبال ایرانی به عنوان تروریست رفته است.

مرحوم ناصر حجازی طرفداران فراوانی در ایران دارد و فعالیت های گسترده ای برای بهبود شرایط فوتبال ایران انجام داده است  از این رو میان بزرگترین ورزشکاران تاریخ ایران به حساب می آید.

پس از رسانه ای شدن این اتفاق کاربران ایرانی که در شبکه های اجتماعی مختلف مشغول فعالیت هستند واکنش های شدید نشان داده و به صفحه این سریال درشبکه های اجتماعی رفته و با گذاشتن کامنت های مختلف علاقه خود را به ناصر حجازی نشان داده و حرکت توهین آمیز سریال را محکوم کردند.


ترجمه نظر آخر: ناصر حجازی ورزشکاری قابل احترام و والا نزد مردمی با قدمت 7000 ساله است.







البته این اعتراض به این زودی ها پایان نخواهد یافت زیرا همانطور که مشاهده می کنید آخرین نظرات منتشر شده در این صفحه نیز برای ایرانیان است که از این حرکت عجیب خشمگین شده اند.

"هوملند"، سریال مورد علاقه اوباما

باراک اوباما رئیس جمهور ایالات متحده در صحبتی که با "Washington Post" داشته است سریال مورد علاقه خود را همین سریال "هوملند" اعلام کرده است.

رئیس جمهور آمریکا در جواب سوال خبرنگار که از او پرسید، چه زمانی وقت می کند این سریال را ببیند، پاسخ داد:" روزهای یکشنبه همسرم به همراه بچه ها به تنیس می روند و من وارد اتاق کار می شوم. در اتاق کارم به ظاهر کار می کنم اما در اصل در حال تماشای سریال هستم.

شکایت لبنان از سریال هوملند

اسلام هراسی در این سریال تنها مختص به ایران نمی شود زیرا این در سریال نشانه های بیشتری از اسلام هراسی وجود دارد و سازندگان این سریال خشم کشورهای اسلامی بسیاری را در آورده اند. که نمونه ساده آن می توان به لبنان اشاره کرد.

اپیزود "بیروت برگشته است" از فصل دوم این سریال حاشیه‌های زیادی را در لبنان به همراه داشته‌است. به گفته‌ی فادی عبود وزیر جهانگردی لبنان، تصویری که این سریال از شهر بیروت به نمایش گذاشته، یک تحریف واقعیت جدی است.

برای مثال خیابان حمرا در این سریال یک منطقه‌ای جنگی مرگبار و پرخطر به نظر می‌رسد. در حالی که واقعیت برخلاف این است و جلوه‌های بسیاری از دنیای مدرن را می‌توان در خیابان حمرا دید. خیلی از رسانه‌های عربی این خیابان را با "تاتنهام کورت رُد" لندن و با خیابان پنجم نیویورک مقایسه می‌کنند.

وزیر جهانگردی لبنان اعلام کرده که به دنبال مسیری قانونی برای شکایت از تهیه‌کنندگان سریال آمریکایی "هوملند" است و این موضوع را در جلسه‌ی اخیر دولت لبنان مطرح کرده و وزیر ارتباطات و وزیر دادگستری هم پیگیر این اقدام هستند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
mozhi
۱۹:۴۹ ۱۲ آبان ۱۳۹۲
این آمریکایی ها شورش رو درآورده بعد بعضی از آقایون میخوان با این آدمای به اصطلاح دارای آزادی بیان دست بدن!!
Iran (Islamic Republic of)
محمدجواد مشایخی
۲۲:۰۳ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
مرگ بر آمریکا
Death to America
Muerte a Estados Unidos
الموت لأمريكا
Amerika'ya ölüm
Մահ Ամերիկա
Tod für Amerika
미국에 죽음
ಅಮೆರಿಕಕ್ಕೆ ಡೆತ್
अमेरिका के लिए मौत
Muerte a Estados Unidos
アメリカに死を
Death til Ameríku
Mort à l'Amérique
مــــــــــــــــــرگ بـــــــــــــــــــر آمریـــــــــــــــــــــکا
Iran (Islamic Republic of)
راهی
۱۹:۴۳ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
چاره کار بسیار ساده است.
ما باید همان کاری را بکنیم که خود یهودیها و آمریکاییها و انگلیسیها و ... انجام میدادند. یعنی منشر کردن اسم و عکس و آدرس محل کار و سکونت بازیگر و کار گردان و تهیه کننده یهودی، این فیلم. ‌همینکه آنها بدانند همه ی ناراضیان از محل سکونت آنها خبر دارند قدری با احتیاط تر قدم بر میدارند.
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۱۸:۰۸ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
سلام. من خودم طرفدار تیم پیروزی هستم ولی از اینکه افرادی بی هویت به اسطوره فوتبالی جوانا ایران زمین غیر مستقیم توهین می کنند خونم به جوش اومد. راستی اگه غافل بشیم و این آمریکایی های از خدا بی خبر پاشون به کشور عزیزمون باز بشه چه سرنوشتی برای دین و عقاید و فرهنگ و تاریخ و اسطوره هامون میاد. و زبانم لال چه بر سر ناموس و خانواده هامون میاد. اندازه افغانستان عراق یا سوریه؟ ! باور کنید در این سی و چند سال آنقدر از سوی ایرانیان در محافل و مصاف های مختلف تودهنی خورده اند که به صغیر و کبیر و حریم و حرمت های ما هیچ رحمی نخواهند کرد . به روان پاک شهدای عزیزمون صلوات. کاری کردند که آمریکا جرات تعرض به خاک میهنمون رو نداشته باشه. خدا ناصر خان رو هم رحمت کنه. شادی روح همه گذشتگانمون هم صلوات.
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی غلامی
۱۷:۲۶ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
مــــــــــرگـــــــــــــ بـــــــــــــر امـــــــریــــــــــکــا

خونخوار
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی غلامی
۱۷:۲۴ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
مــــــــــرگـــــــــــــ بـــــــــــــر امـــــــریــــــــــکــا

خونخوار
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی غلامی
۱۷:۱۸ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
مــــــــــرگـــــــــــــ بـــــــــــــر امـــــــریــــــــــکــا

خونخوار
Turkey
یاسین
۱۶:۲۳ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
من تو خط فیلم و سریالم اونم از نوع امریکاییش!هوملندم خبر نداشتم این‌جوریه!
واقعا سازندگان این کار انسان های کوچکی هستن.زورشان به اسلام و ایران نمیرسه.اینجوری عقده خالی میکنن.اینم حکایت همون تحریم هاست.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۲۷ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
مردم آمریکا رو نمیدونم ولی تا یاد دارم دولت آمریکا خواستار نابودی ما ایرانیان بوده و هست .....همیشه دنبال این بوده که ایران رو خوار کنه و مردمش رو بدبخت ... ولی کور خونده ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
خودشونم میدونن (اینده مال ماست)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
منظور ما تو شعار مرگ بر آمریکا این است که مرگ بر سیاست های خصمانه دولت و کنگره آمریکا نه مرگ بر مردم آمریکا ما با هیچ ملتی دشمنی نداریم و فقط با سیاست های دولت و کنگره در قبال خودمون و جهان هستی مخالفیم
Iran (Islamic Republic of)
سید حسین
۱۲:۳۶ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
ایجاد و بنای امریکا دردویست سال گذشته با کشتار و نابود کردن سرخ پوستان وبا ترور بوده واستمرار وتبدیل به کشور شدن انهم نه با تمدن سازی وپشتوانه فرهنگی واجتماعی بلکه با ترور ووحشت بوده است الان هم هرکس مخالف نیات شوم امریکا ئی ها باشد با ترور او را از بین میبرند.
-
یاس
۱۲:۲۸ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
اینجا دیگه مسئله استقلال پرسپولیس مطرح نیست من با اینکه پرسپولیس هستم به مرحوم ناصر حجازی احترام خواسی دارم پس شعار پرسپولیس واستقلال مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
محمدجواد مشایخی
۱۱:۵۰ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
امثال اینا هیچ وقت نمیان که درباره ی یه شخص منحرف در کشور ما اینجور چیزا درست کنن وقتی در مورد شخصی درست میکنن یعنی به خودشون ثابت شده چقدر آدم بزرگی بوده که توی قلب ما جا داره و میخوان اینجوری خرابش کنن
مــــــــــــرگ بر آمریـــــــــــــــــکا
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۳۲ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
سلام

من قبلا از خانواده محترم حجازی - جامعه ورزشی و مردم عزیز ایران اجازه دلجویی دارم ...
انشالله این موضوع درس عبرت برای عزیزانی باشد که به سیاست دولت امریکا و صهیونیست توجه میکنند .
**ویک پیام برای سیاست بازان مکار و حیله گر دولت امریکا و صهیونیست **

به جای جلوگیری از دادن رفاه به مردم ایران (تحریم ها ) و هزار دوز و کلک و سواستفاده از افکار ایرانیان حرف اخرو بزن وبا کسانی طرف شو که که جرات فکر به انها را هم نداری.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۰:۲۸ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
با سلام
کاش حجازی بود خودش جواب اینها را میداد اخه کشوری که خودش سر تا سر تروریستی هستش چه لزومی داره که یه نفر که قابل احترام مردم ایران و دستشم از دنیا کوتاه را بخواد به عنوان تروریست معرفی کنه حداقل یه نفر که در قید حیاط بود را میگفتند تا خودش جوابشون بده خیلی برای بازیگرای سینمای امریکا متاسفم که باز هم شخصیت خودشون و گربه صفت بودن خودشون اینجوری نشون دادند
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۰:۲۱ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
مثل اینکه واقعا هر چی احمقه تو امریکا شده کار گردان. بگو مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۰:۰۹ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
مثل اینکه واقعا هر چی احمقه تو امریکا شده کار گردان. بگو مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
منم مثل بقیه نسبت به اینموضوع شدیدا معترضم. اما از دید روابط عمومی و رسانه که به موضوع نگاه می کنیم میبینیم به اصطلاح نویسنده و کارگردان که 100% صهیونیست هستن اومدن دارن با این مضمون به 95% جامعه آمریکا می گن که ببینین این ایرانیا دولتشون و حکومتشون که هیچ، حتی ورزشکاراشونم تروریست هستن و ما رو نمی خوان... در صورتیکه طبق فرمایش حضرت آقا ما با مردم مشکل نداریم مشکل اصلی ما دولتمردان اونا و صهیونیسم جهانی است وگرنه خود آمریکاییها همه قربانی همین سیاستهای کثیف و ننگین صهیونیستها و فراماسونها شده اند. مرگ بر صهیونیسم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۲۹ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
مرگ بر آمریکا
شادی روح ناصر حجازی الفاتحه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۵۶ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
بیخود کردن مرحوم ناصرخان حجازی یه اسطوره برای ما جوانان و کل مملکت ایرانه - مرگ بر امریکا و حامیانش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
آنهایی که ادعای رابطه با آمریکا را دارند مگر فراموش کرده اند، که آمریکا شیطان بزرگ است آیا نتیجه رابطه با شیطان چیزی جز هلاکت است. هر موقع که جمله « اعوذ بالله من الشیطان الرجیم » حذف شد ،شعار «مرگ بر آمریک» هم حذف خواهد شد. پس همه با هم یکصدا در راهپیمایی روز 13 آبان مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۱۴ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
تروريست اوناييي هستن كه رو سر 200000ادم بيگناه بمب هسته اي انداختن
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۸:۱۲ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
تا افرادی که روابط با امریکا را دوست دارند بدانند که آمریکا دشمن ملت ایران است که حتی به اسطوره هایی که ربطی به انرژی هسته ای نداره چنین حمله می کنن . مطمئن باشید که اگر ما همه بهانه های آنها را برطرف کنیم باز گیر میدن حتی اگر شده به شکل راه رفتنمون پس بهترین راه استقامت و پایداری است .
Iran (Islamic Republic of)
رامین خوارزم
۰۸:۰۵ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
من متعجبم از اینکه وقتی آمریکا دوستان و متحدان خود مثل فرانسه و این اواخر مکزیک و برزیل را به راحتی دور میزند و در کشور هایشان جاسوسی میکند و مکالمات مردم آنها را شنود میکند چطور میتواند با ایران صادق باشد..... حواسمان باشد آمریکا شیطان بزرگ است
Iran (Islamic Republic of)
ايرانى
۰۸:۰۱ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
به قول امام آمريكاهيچ غلطى نميتواندبكند،ايناچه ميفهمن كه اسطوره يعنى چى،مرگ برآمرىكا
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۷:۳۶ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
خوشحالم نظر طرفداراهاي انقلاب را در اين صفحه خواندم. تا ابد پا بر جا ايران اسلامي
Iran (Islamic Republic of)
vahid
۰۶:۴۲ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
آمریکا با این کاراش نشون میده در مسیر سقوط ابدیه. مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۳:۴۱ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
تعجب نکنید! این اولین بار و آخرین بار نیست که توهین های مکرر دشمنان ایران رو میبینیم و میشنویم و سکوت میکنیم و حتی در بعضی موارد هم بعضی ها دفاع میکنند!!! ایرانی ضدایرانی روبه گسترشه یعنی جنگ سرد دشمن و ضعف دولتهای گذشته باعث شده تفکر ضدایرانی درجامعه رواج پیدا کنه مخصوصا بین جوانان در دانشگاهها! ای ایرانی افتخار کن که ایرانی هستی،در زمینه های مختلف اعم از پزشکی،صنعتی،علمی،تکنولوژی،ورزشی و ... سرآمد جهانیان هستی پس فرافکنی نکنیم خودزنی نکنیم،متحدو یکدل باشیم تا درزندگیمان آرامش و آسایش را احساس کنیم.(مرگ بر آمریکا)
Iran (Islamic Republic of)
mohsen
۰۳:۱۳ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
سلام شایدم به طور کاملآ اتفاقی این اسمو گزاشتن

هر طور که فکر میکنی میبینی دلیلی وجود نداره که بخوان یه چهره ورزشیو خراب کنن
Canada
محمد حسین
۰۲:۲۱ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
مدتی شده بود دلم برای صدای رهبری در صدا و سیما تنگ شده بودتا بالاخره قبل از اخبار یک قطعه در مورد غدیر از زبان ایشان شنیدم از ذوق گریه کردم اقایان صدا و سیما نکند مانند نهروانی ها با پیشانی پینه بسته علی را تنها بگذاریم (مرگ بر امریکا مرگ بر اسراییل مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر منافقین و کفار مرگ بر اسراییل)
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۰۱:۳۴ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
مگه این اولین فیلم ضد ایرانیه که اینقدر همه تعجب کردن، آخه این جور فیلم ها رو همیشه می سازن...چون که می تونن ما هم باید سعی کنیم اسلام و ایران واقعی رو به اونا نشون بدیم...
Iran (Islamic Republic of)
تراکتور
۰۱:۰۲ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
امریکاس دیگه .ازشون بعید نیس این کارا .اشتباه میکنن که با اسلام وخدا بیامرز ناصر حجازی فیلم تروریستی می سازن.مرگ برامریکا حقشون هس....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
حالا اینکه فیلم ر یه سری بازیگر برا پول درست کردند جدا
اما اوباما که از یه طرف میگه میخواد با ایران مشکلات ر حل کنه و از یه طرف این ر سریال محبوب خودش میدونه مسخرست..
Iran (Islamic Republic of)
ali
۰۰:۰۵ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
فقط میتونم بگم مرگ بر امــــــــــــــــــــــــریکا
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۲۳:۴۲ ۰۱ آبان ۱۳۹۲
غلط کردن با ریس جمهورشون مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۲۳:۳۶ ۰۱ آبان ۱۳۹۲
اگرچنین نباشه بایدتعجب کرد؟ آنهاازبیداری افکارعمومی دنیابخصوص مردم خودشون می هراسندوبه این روش های نخ نما متوسل می شوند وانتظارازفیلمسازان متعهدوانقلابی اینست که تلاش بیشتری برای معرفی دین مبین اسلام واهداف انقلاب شکوهمنداسلامی بعمل آورند0
Iran (Islamic Republic of)
فرزین
۲۲:۲۸ ۰۱ آبان ۱۳۹۲
با سلام.مرحوم ناصر حجازی بزرگتر از اونی هست که اینا بخوان خرابش بکنن.روی سخن من با اون دسته آدماییه که تا حرف آمریکا زده میشه آب از لب و لوچشون سرازیر میشه.اینا همون جنایتکاراییند که بودند.ما جوونای ایرانی پیرو فرمایشات رهبرمون میگیم که به امریکای خبیث هیچ اعتمادی نداریم.
مرگ بر امریکا...مرگ بر صهیونیسم...
Iran (Islamic Republic of)
حسن بیگی
۲۱:۴۷ ۰۱ آبان ۱۳۹۲
مرگ بر امریکا شعار همیشه گی ما ایرانیان
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۲۱:۲۴ ۰۱ آبان ۱۳۹۲
بر ما حرامه که یک روز فقط یک روز شعار مرگ بر امریکا رو فراموش کنیم.البته کشوری که کلا400 سال قدمتشه چه میدونه اسطوره چیه. تا ابد عاشق استقلال،تا ابد عاشق ناصرحجازی
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی الا صل
۲۱:۰۷ ۰۱ آبان ۱۳۹۲
مرگ بر امریکای جهانخوار
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی الا صل
۲۱:۰۷ ۰۱ آبان ۱۳۹۲
مرگ بر امریکای جهانخوار
Iran (Islamic Republic of)
محمد نطنزی
۲۱:۰۳ ۰۱ آبان ۱۳۹۲
مرگ بر آمریکا و دوستان و حامیان آمریکا و مرگ بر آمریکا صفتان
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۰:۵۰ ۰۱ آبان ۱۳۹۲
دلخوش نکنیم به آمریکا اینا آدم بشو نیستند
Iran (Islamic Republic of)
داود
۲۰:۴۷ ۰۱ آبان ۱۳۹۲
آقای اوباما خودش هوملند است و رهبر تروریست های دنیا ست . معلوم است که از تروریست های مثل خودش و کشور تروریست پرورش خوشش می آید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۰۱ آبان ۱۳۹۲
مرگ بر شاه مرگ بر اسراییل مرگ بر امریکای جنویتکار
Iran (Islamic Republic of)
فاطی
۲۰:۱۳ ۰۱ آبان ۱۳۹۲
یه روزی بهشون حالی میکنیم که دنیا دست کیه حالا اگه خودمون نتونستیم نسل های اینده که هستند
Iran (Islamic Republic of)
صمد
۲۰:۱۰ ۰۱ آبان ۱۳۹۲
مرگ برآمريكا بهترين شعار انقلاب اسلامي است سازنده اين سريال واقعا خيلي احمقه كه با اسم يك اسطوره ورزشي بازيكرده
Iran (Islamic Republic of)
صمد
۲۰:۰۹ ۰۱ آبان ۱۳۹۲
مرگ برآمريكا بهترين شعار انقلاب اسلامي است سازنده اين سريال واقعا خيلي احمقه كه با اسم يك اسطوره ورزشي بازيكرده
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۵۶ ۰۱ آبان ۱۳۹۲
اقا تو ایرانم فیلم تروریست امریکایی رو میسازن میدونم نظرم رو نمیذارید
Iran (Islamic Republic of)
یه ایرانی اصیل
۲۰:۰۸ ۰۱ آبان ۱۳۹۲
بله آقا میسازن ولی نمیان اسم یه آدم محبوب مردمی در دنیای واقعی رو بعنوان تروریست آمریکایی بزارن و بعد از اون اونهایی که برای اولین بار این اسم می شوند به جای اینکه ببینن طرف کیه بگن آهان همون تروریست فیلم فلان....راستی واقعا شما مطمئنی ایرانی هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۰۱ آبان ۱۳۹۲
دیدی ضایع شدی
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۶:۱۷ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
لابد امیر خان ! به این میگه دموکراسی !
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۰۸:۵۳ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
آمریکا واقعاتروریست است اینو دیگه هر بچه ای میدونه چشما توباز کن و واقعیتها راببین.
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۱۱:۵۱ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
خب توقع داری اونا هرچی خواستند تو رسانه هاشون به ما توهین کنند و ما فقط بشینیم نگاه کنیم...؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۱۹:۳۵ ۰۱ آبان ۱۳۹۲
بخدا حیف وقتی که تونیویورک صرف این از خدا بی خبرا شد
Iran (Islamic Republic of)
hxhassan
۱۹:۱۲ ۰۱ آبان ۱۳۹۲
حالا بگو مرگ برامرکا بگیم یا نگیم
ناصر خان دروزبان اوال قر ن است صبح شده بیدار شویم
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۹:۱۲ ۰۱ آبان ۱۳۹۲
حالا بعضیا ........

میگن چرا میگین مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۰۱ آبان ۱۳۹۲
واقعا و بدبختی اینجاست که بعضی هااز تصور روابط با شرایط تحقیر در مقابل امریکا ذوق مرگ شدند از حالا
Iran (Islamic Republic of)
رائین
۱۰:۳۴ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
مرگ بر آمریکا
آخرین اخبار