مهتاب پارسامهر که در چند سال گذشت یکی از موفقترین کمانداران کامپوند بانوان بود،‌ بعد از مسابقات کشورهای اسلامی به بهانه مدال نیاوردن در این مسابقات از تیم ملی تیروکمان کنار گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛‌ شرایط یک سال گذشته تیروکمان و تعطیلی کارهای تیم ملی در یک دوره طولانی باعث افت دسته جمعی بازیکنان تیم ملی شده و در مسابقات ابتدای سال 92 نیز این افت به خوبی از نتایج بازیکنان مشهود بود اما مسابقات کشورهای اسلامی با غیبت برخی حریفان اصلی آسیایی که در میان کشورهای اسلامی حضور ندارند، فرصت خوبی برای مدال آوری ملی پوشان فراهم کرد و بیشتر نفرات تیم ملی کامپوند موفق به کسب مدال در این بازیها شدند.

اما مهتاب پارسامهر که در این مسابقات موفق به کسب مدال نشد با ناراحتی فدراسیون مواجه شده و از تیم کنار گذاشته شد. البته جانشینان این بازیکن هم از نفرات قدیمی تیم ملی هستند که در سالهای گذشته جزء مدال آوران به حساب می آمدند،‌ با این وجود گویا فدراسیون فرصت دوباره ای را به بازیکنانی که موفق به کسب مدال نشدند، نداد و حتی در لیست نفرات اعزامی به بازیهای آسیایی چین تایپه هم تنها یک نماینده از ریکرو بانوان و یک بازیکن از ریکرو آقایان حضور دارند.

ملی پوشان تیروکمان روز پنجم آبان عازم مسابقات آسیایی چین تایپه می شوند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار