مردي قاچاقچي که همسرش را وادار به توزيع هروئين در مناطق جنوب شهر تهران مي‌کرد، توسط ماموران انتظامي تهران دستگير شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ با ارجاع چندين مورد شکايت اهالي منطقه فلاح مبني بر فعاليت يک زوج مواد فروش در سطح منطقه، دستور رسيدگي به پرونده در اختيار واحد تجسس کلانتري 161 ابوذر قرار گرفت.
 
با تحقيقات گسترده اطلاعاتي ماموران در سطح منطقه و رديابي مخفيگاه متهمان در خيابان فلاح که يک آپارتمان اجاره‌اي بود شمارش معکوس براي دستگيري توزيع کنندگان هروئين کليد خورد.
 
اکيپ کامل عمليات ماموران کلانتري 161 با مجوز قضايي و رعايت موازين شرعي و قانوني وارد مخفيگاه متهمان شده و زوج مواد فروش را به نام‌هاي يونش و پريسا به همراه همدستشان عصمت دستگير کردند.
 
ماموران در بررسي از منزل مقادير زيادي هروئين بسته بندي شده ، يک عدد قمه و يک عددد ترازوي ديجيتالي کشف و به همراه متهمان به کلانتري انتقال دادند.
 
رئيس کلانتري 161 ابوذر درباره اين خبر باشگاه خبرنگاران؛ گفت: پريسا در بازجويي اوليه پخش مواد مخدر را در جنوب شهر تهران قبول کرد و بيان داشت: به زور شوهرم اين کارها را انجام مي‌دادم.
 
به گفته سرگرد دلاور القاصي مهر در متهمان جهت بررسي بيشتر و کشف ساير جرائمشان در اختيار ماموران پايگاه هشتم پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفتند.
 
انتهاي پيام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار