در آینده بخش زیادی از درآمد کسب و کار از طریق معاملات آنلاین خواهد بود؛ با توجه به این موضوع داشتن یک وب سایت برای کسب و کار ضروری به نظر مي رسد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ امروز سرعت پیشرفت تکنولوژی در دنیا بسیار بالا است و علاوه بر این روز به روز زندگی افراد چه به خواهند و چه نه به تکنولوژی وابسته تر می­ شود. به نظر ما در آینده بخش زیادی از درآمد کسب و کار از طریق معاملات آنلاین یا بازاریابی های آنلاین خواهد بود.

بنابراین حتی اگر کسب و کار شما کوچک هست و یا اصلا امکان فروش محصولات به صورت آنلاین برای شما امکان ندارد، ما به شما پیشنهاد می کنیم که به فکر ایجاد یک وبسایت حتی فقط برای معرفی محصولات خود باشید.

البته امروزخیلی سریح نمی توان گفت که محصول شما امکان فروش آنلاین ندارد. امروزه محصولات خیلی اندکی است که نمی توان آن را به صورت آنلاین فروخت. می توانید بررسی کنید که چگونه محصول خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید.

البته درست است که در ایران خیلی کم به خرید آنلاین توجه می ­شود ولی سرعت رشد جذب مردم به خرید آنلاین در حد قابل قبولی است .



وب سایت

توجه کنید که ما نمی گوییم که شما باید تلاش کنید محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید، هر چند که فروش آنلاین برای شما خیلی بهتر است . تاکید ما بر حداقل حضور در وب است که در این صورت مشتریان ، شرکای کسب و کار و حتی سرمایه گذاران به راحتی و با سرعت بیشتر به اطلاعات بیشتری در مورد کار شما ، محصولات و یا خدمات شما دست پیدا می کنند که این نتیجه خیلی بهتری برای شما دارد.

توجه کنید که صرفا داشتن یک وبسایت ساده کفایت نمی کند. شما باید یک وب سایت حرفی برای خود دست و پا کنید و آن را جدی بگیرید. چرا؟ از آنجای که بسیاری از مصرف کنندگان در حال حاضر قبل از خرید خود اطلاعاتی در مورد محصول خود از اینترنت کسب می کنند، سایت شما ممکن است اولین شانس شما برای ایجاد یک تصور خوب در یک خریدار بالقوه داشته باشد.

با استفاده از یک سایت خوب طراحی شده شما می­توانید در ذهن مشتری خود، از خود یک شرکت بزرگ و حرفه­ای ایجاد کنید. من بسیاری از وبسایت های شرکت های بزرگ که بد طراحی شده به طوری که کار کردن با آن بسیار سخت بوده را دیده ایم که این باعث فاقد اعتبار حرفه­ای در شرکت ها می شود ، که این برای آنها خیلی بد است. حتی اگر این شرکت ها ده هزار کارمند داشته باشد.

به نظر ما حتی نداشتن یک وبسایت از داشتن یک وبسایت بد بهتر است چون باعث می­شود در نگاه اول برداشت بدی نسبت به کسب و کار شما بشود. یا به این صورت بگوییم که وب سایت شما با بازدید کنند سایت شما در مورد کسب و کار شما صحبت می کند.

وبسایت بخش مهمی از کسب و کار شما است و به آن اطمینان کنید.

چند دلیل برای داشتن یک وبسایت

- به مراتب ارزان تر و بسیار انعطاف پذیر تر از تبلیغات چاپی است.

- امکان معرفی کسب و کار شما و یا معرفی شما به جهان و یا هر مشتری که در هر جای دنیا باشد و به اینترنت دسترسی داشته باشد.

- وبسایت تنها یک رسانه برای نمایندگی شرکت شما نیست. شما می­توانید از این رسانه به فروش فضای تبلیغاتی در وب سایت شما به کسب و کار های دیگر استفاده کنید.

- جذب مشتریان بیشتر با استفاده از وبسایت در هنگامی که شرکت شما بسته است و یا شما در تعطیلات هستید.

- می­تواند از راه های دیگر مانند راهنمایی، مشاوره و مطالب جذاب و به طور کلی می توانید مشتریان خود را بیش از حد در وبسایت نگهدارید که این امر باعث می­شود بهتر شما را به یاد داشته باشند.

- یک وبسایت این فرصت را برای شما فراهم می کند که برای مشتریان بالقوه اعتماد سازی ایجاد کنید با توجه به اینکه مردم قبل از خرید خود تحقیقات خود را در اینترنت انجام میدهند و با این کار شما مشتریان خود را به بازاریابان خود تبدیل کرده اید.

- مشتریان شما با استفاده از وبسایت به راحتی و به سرعت می توانند نظرات و پیشنهادات خود را در مورد محصول و یا خدمت شما برای شما ارسال کنند .

گزارش از حسین جاهدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.