مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران با بیان اینکه برای توسعه سیستم های هوشمند مدیریت ترافیک نیازمند توسعه شبکه فیبر نوریيم ، گفت : طول شبکه فیبر نوری پایتخت تا پایان سال از مرز 900 کیلومتر خواهد گذشت .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهندس حجت الله بهروز اظهار کرد : در اسفند ماه سال گذشته طول شبکه فیبر نوری تهران 815 کیلومتر بود که در 6 ماهه نخست سال توانستیم 71 کیلومتر به طول این شبکه بیافزاییم .
 
وی با بیان این که هم اکنون طول شبکه فیبر نوری تهران به 886 کیلومتر است گفت : در تلاشیم تا پایان سال 40 کیلومتر دیگر شبکه فیبر نوری شهر را گسترش دهیم که براین اساس طول شبکه فیبر نوری تهران به بیش از 900 کیلومتر خواهد رسید.
 
مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهر تهران تاکید کرد : تهران در فاز نخست به بیش از هزار و 500 کیلومتر فیبر نوری نیاز دارد که در تلاشیم فاز اول این شبکه را هرچه سریع تر تکمیل کنیم.
 
وی با تاکید بر این که هرچه شبکه فیبر نوری گسترده تر و کامل تر باشد امکان به کارگیری سیستم های هوشمند در کنترل ترافیک بیشتر می شود افزود : نصب چراغ های راهنمایی هوشمند، ایجاد تقاطع های هوشمند، نصب دوربین های نظارت تصویری و ثبت تخلفات، مدیریت و کنترل ناوگان حمل ونقل عمومی و ترافیک همه و همه وابسته به ایجاد شبکه فیبر نوری است.
برچسب ها: کنترل ، ترافیک ، شبکه ، فیبر ، نوری ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار