مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص دیدار مقابل استقلال تهران گفت: ما بازی جذاب و تماشاگر پسندی ارائه داریم و فقط در موقعیت های که به دست می آوریم ضربات آخر مان به گل تبدیل نمی شد.


نعیم سعدوای در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: ما از عملکرد  بازیکنان تیم مان راضی هستیم و این  باخت را فراموش کرده ایم و تمرکزمان  را روی بازی آینده  گذاشته ایم.

وی در مورد تاثیر  عدم حضور پریرا در کسب این نتیجه اظهار داشت: حضور نداشتن پریرا در این بازی برای تیم فولاد تاثیر  گذار بوده است ما اعتقاد نداریم که پریرا مورد انضباطی انجام داده باشد.

 این بازیکن حدود دو سال است که برای فوتبال ایران  بازی می کند و بسیار خوش اخلاق و به دور از حاشیه است.
 مربی تیم فوتبال  درباره نظرات فوتبال  تیم تراکتور سازی  مبنی بر اخراج پریرا از فوتبال ایران تصریح کرد:  تیم تراکتور سازی نظرات شخصی خودش را اعلام کرده و در جایگاهی نیست که برای فوتبال ایران تصمیم گیری کند.

 نعیم سعداوری در پایان  در مورد بازی نکردن فرزاد حاتمی خاطر نشان کرد: کادر فنی بر اساس تفکر تاکتیکی خود تصمیم می گیرد که کدام بازیکن بازی کند و کدام بازیکن  بازی نکند./آق
برچسب ها: مربی ، تیم ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
تیراختورچی
۰۸:۴۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۲
سلام، حتما باید حرفهای ایشونو تایید کنیم تا تو کامنت رو بذارین مدیر محترم سایت.
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین
۱۵:۲۶ ۰۴ آبان ۱۳۹۲
ای کاش یکی به ما میگفت این شادی مهاجم برزیلی فولاد اگر آنقدر ناشایست بود که اینچنین حاشیه سازی کند پس چرا برای کاپیتان تیم ملی در یک بازی رسمی این سبک شادی هیچ مشکلی نداشت؟
آخرین اخبار