تيم واليبال بازرگاني جواهري گنبد در هفته نخست مسابقات ليگ برتر واليبال، باشگاههاي كشور فردا يكشنبه ششم آبان ماه به مصاف تيم سايپا مي رود.

باي محمد دوجي سرمربي تيم واليبال بازرگاني جواهري گنبد در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شرايط تيم ما به دليل تمرينات خوب و منظمي كه داشتيم خوب است، شاگردانم در طول 2 ماه اخير توانستند در آرايشي تيمي و هماهنگي در اجراي تاكتيك ها به هماهنگي مطلوب دست پيدا كنند.

وي تصريح كرد: درست است كه تركيب تيم سايپا را بازيكنان جوان و كم تجربه اي تشكيل مي دهد اما آنها ساليان سال است كه در كنار يكديگر كار مي كنند و همه ساله خبر و تيمهاي مدعي ليگ برتر محسوب مي شوند.

وي يادآور شد: ما از تيم سايپا و تركيبش براي حضور در ليگ برتر امسال اطلاعات خاصي نداريم. اين شرايط در حالي است كه 2 بازي دوستانه با آنها انجام داديم ولي در آن ديدارها نيروهاي اصلي تيم سايپا همراه تيم ملي اميدها به مسابقات جهاني زير 23 سال اعزام شده بودند.

سرمربي تيم واليبال بازرگاني جواهري گنبد در ادامه تصريح كرد: تمام تلاش خود را براي كسب نتيجه برد و امتياز كامل بازي در كرج بكار خواهيم گرفت و ناكامي هاي گذشته را جبران مي كنيم.

سرمربي تيم واليبال بازرگاني جواهري گنبد ضمن يادآوري اين مساله كه در طول چند سال اخير تيمهاي واليبال گنبدي حاضر در ليگ برتر نتوانستند نماينده خوبي از اين شهر در رقابتها باشند تصريح كرد: ما در تلاش هستيم كه ناكامي هاي سنوات قبل را جبران كنيم و هواداران با حضور پرشورشان در سالن مسابقات نشان دهند كه با تيم واليبال آشتي كرده اند.

دوجي گفت: توان تيمي ما در سال جاري به مراتب بهتر از سنوات قبل است. اكثر بازيكنان تيم بومي هستند. در رده سني اميدها و جوانان بازي مي كنند. حضور آنها در كنار نيروهاي با تجربه باعث شده تا قدرت تيمي ما 2 برابر شود چون اين نيروهاي بومي و جوان از انگيزه بسيار بالايي برخوردارند تا قدرت خود را در مسابقات ليگ برتر به نمايش بگذارند.

پايان متن/آق
برچسب ها: دوجی ، سایپا ، گنبد ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار