باقری بناب در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش:

"فانی" به کارهای کارشناسی اعتقاد دارد

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش فردی پخته است و به کارهای کارشناسی اعتقاد دارد لذا انتظار می‌رود که نمایندگان مجلس نسبت به این موضوع دقت نظر بیشتری را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "باقری بناب" نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز یکشنبه (5 آبان) در موافقت با برنامه‌های پیشنهادی وزیر آموزش و پرورش "علی‌اصغر فانی" گفت: فانی را تقریبا همه معلمان می‌شناسند  لذا خیلی لازم نیست درباره وی تعریف کرد. 
 
وی افزود: فانی فردی شناخته شده است که درایت، معرفت و عدالت را در برنامه‌های کاری خود همواره لحاظ کرده و از این رو انتظار می‌رود که نمایندگان مجلس نسبت به وی دیدگاه مثبت و روشنی داشته باشند
 
عضو کمیسیون اقتصادی با اشاره به اینکه بنده نسبت به برخی از برنامه‌های دولت به خصوص درباره انتخاب استاندارها انتقاد دارم، تصریح کرد: رئیس جمهور کشورمان اعتدال را به خوبی می‌شناسد لذا به طور حتم در معرفی وزرای پیشنهادی نیز این موضوع را سر لوحه کار خود قرار داده‌اند. 
 
باقری بناب اضافه کرد: فانی فردی پخته و به کارهای کارشناسی اعتقاد دارد از این رو به طور حتم می‌تواند در رفع مشکلات بر اساس کار کارشناسی انجام نشده‌ و کشور را دچار آسیب‌های بسیاری کرده‌است، نقش خوبی را ایفا کند.
 
عضو کمیسیون  اقتصادی اظهار داشت: فانی از بدنه آموزش و پرورش است و در موضوعات مهمی همچون سرباز معلم، بازسازی مدارس، ایجاد مدارس نخبه پرور تاثیر به سزایی داشته است.
 
نماینده مردم بناب تاکید کرد: برادران و خواهران عزیز، فضای سیاسی کشور در حال حاضر فضای خوبی نیست و از نظر  تقوای سیاسی کارها به خوبی پیش نمی‌رود لذا برای رفع این تهمت‌ها و افتراها در رسانه‌ها باید چاره اندیشی شود. 
 
باقری بناب خاطرنشان کرد: 34 روز از فصل پاییز گذشته ولی باران نیامده و این موضوع به دلیل این است که فضای سیاسی کشور از گناه‌ها و افتراها پر شده است لذا تقاضا دارم رعایت کنیم در غیر این صورت نه اسرائیل نه آ‌مریکا و نه انگلیس ما را رعایت خواهند کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار