سرپرست باشگاه سپاهان در خصوص نتایج ضعیف این تیم در هفته های اخیر گفت: ما احساس نگرانی نمی کنیم چراکه همه تيم ها مدعی سه باخت تا الان در کارنامه شان دارند و ما هم از این امر استثنا نیستیم.

فرامرزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال شرایط تیم ما ایده آل نیست اما با توجه به نتایج تیم های صدر جدول ما فاصله زیادی با مدعیان قهرمانی نداریم.

سرپرست باشگاه سپاهان در ادامه اظهار داشت: به طور حتم در هفته های بعد با بهبودی وضعیت مصدومان مقابل حریفان نتایج بهتری کسب می کنیم.

وی درباره آرش افشین گفت: افشین نظر خودش را بیان کرده است این بازیکن با ما قرارداد دارد و ما به وی نیاز داریم به هر حال این بار بعد از چند هفته شرایطش بهتر می شود و آن وقت می تواند برای تیم سپاهان مثمر ثمر باشد.

فرامرزي درباره شایعه برکناری کرانچار بیان داشت: مسئولان سپاهان به هیچ وجه قصد برکناری کرانچار را ندارند شواهد نشان می دهد که نتایج ضعیف تیم باعث ایجاد تغییر و تحولات در کادر فنی سپاهان تا الان نشده است و مدیریت تیم هم کماکان از کرانچار حمایت می کند.

وی درباره شایعه حضور مهدی کریمیان در تیم سپاهان بیان کرد: مطرح کردن این موضوع گمانه زنی برخی از رسانه ها بوده است چراکه کریمیان با تراکتورسازی قرارداد دارد و ما هم برنامه ای برای جذبش نداریم.

سرپرست باشگاه سپاهان درباره اعلام لیست مازاد تیم سپاهان توسط کرانچار خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمرکزمان روی بازی جام حذفی مقابل نفت آبادان است و بعد از این بازی درباره لیست بازیکنان نیم فصل دوم تصمیم گیری می کنیم.

پايان بازي/مح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار