معاون حقوقی معاونت توسعه انسانی رئیس‌جمهور گفت: برخی از بندهای طرح مهرآفرین که مجلس به آنها ایرادی وارد نکرده است به تشخیص معاونت توسعه انسانی رئیس‌جمهور اجرایی خواهد شد.

عبدالله تاجی معاون حقوقی معاونت توسعه انسانی رئیس‌جمهور در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران درباره اقدام اخیر دولت مبنی بر لغو طرح مهرآفرین اظهار داشت: دستور لغو این طرح توسط رئیس معاونت توسعه انسانی و امضای وی صادر شده است.

وی درباره وضعيت افرادی که در گذشته و در زمان اجرای این طرح در آزمون‌های استخدامی شرکت کرده بودند، گفت: این افراد که در زمان قانونی در آزمون دستگاه‌های اجرایی استانی و کشوری شرکت کرده و قبول شده‌اند و مجوز استخدامی گرفته‌اند، همچنان شرایطشان پابرجاست.

معاون حقوقی معاونت توسعه انسانی رئیس‌جمهور اضافه کرد: عده‌ای از افراد نیز طبق طرح مهرآفرین در حال تبدیل وضعیت‌کردن قرارداد خود بودند که این دو موضوع در معاونت توسعه انسانی در حال بررسی است.

تاجی درباره لغو این طرح گفت: ایراداتی که مجلس بر طرح مهرآفرین گرفته بود، لغو شده است اما بقیه موارد و بندها و چگونگی اجرایی کردن و یا نکردن آن‌ها بر دوش معاونت توسعه انسانی رئیس‌جمهور گذاشته شده تا این معاونت روند اجرایی شدن یا نشدن این موارد را بررسی کند.

وی با تاکید براینکه طرح مهرآفرین دیگر اجرایی نمی‌شود و کاملا لغو شده، تصریح کرد: افرادی که هم اکنون مجوز استخدامی دارند و در حال وضعیت تبدیل هستند باید تا تصمیم نهایی معاونت توسعه انسانی رئیس‌جمهور مبنی بر تعیین تکلیف آن‌ها صبر کنند.

معاونت توسعه انسانی رئیس‌جمهور خاطر نشان کرد: این موضوع هم اکنون در معاونت توسعه انسانی رئیس‌جمهور در حال بررسی و پیگیری است و به زودی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار