شورای آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس امروز به ریاست قائم مقام باشگاه تشکیل جلسه داد و پیرامون مسائل مختلف مربوط به آکادمی، مدارس فوتبال و تیم‌های پایه بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیماتی اخذ شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، شورای آکادمی فوتبال پرسپولیس امروز نشست خود را در محل باشگاه و به ریاست بهروز منتقمی برگزار کرد.
 
از مسائل مطرح شده در این نشست، برآورد مالی هزینه‌های تیم‌های پایه تا پایان فصل ارائه شد و مقرر گردید، بخش امور مالی باشگاه پس از بررسی این برآوردها گزارش خود را ارائه نماید.
 
همچنین مقرر گردید گزارشی از عملکرد تیم‌های پایه برای جلسات آتی آماده شود، ضمن آنکه تصمیم گرفته شد سه نمایندگی و مدرسه فوتبال نمونه پرسپولیس از میان نمایندگی‌ها و مدارس فوتبال باشگاه در تمام نقاط ایران به پیشنهاد امید علی پورحسن معاون ورزشی و فنی باشگاه، مشخص شده و مورد تقدیر قرار بگیرند.
 
در نشست امروز شورای آکادمی، بهروز منتقمی همچنین خواهان تهیه گزارشی درباره آخرین شرایط و امکانات مجموعه ورزشی امام رضا (ع) و آکادمی فوتبال باشگاه و همچنین نیازهایی که وجود دارد توسط حمید استیلی مدیر آکادمی و اجتهادی مدیر مجموعه امام رضا (ع) شد تا در جلسات بعدی مورد بررسی قرار بگیرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار