مجموعه شش جلدی «غرب‌شناسی» انتشارات سروش روز سه شنبه (هفتم آبان ماه) در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی رونمایی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش، این مجموعه شش جلدی با عنوان کلی غرب‌شناسی شامل کتاب‌هایی با عنوان‌های «تکنولوژی رها» نوشته «هری کالینز» و «ترور پینچ»، کتاب «غرب چگونه غرب شد؟» اثر «جیمز موریس بلاوت»، «شبکه فریب» و «نگاهی به نقش انگلستان در دنیا» نوشته «مارک کرتیس»، «درس‌های دیپلماسی» نوشته «جان بردی کیسلینگ»، «نخبگان سایه» تالیف «جنین آر. ودل» و «اسلام هراسی» نوشته «پیترگاتشاک» و «گابریل گرین برگ» است.
 
غرب‌شناسی در فرهنگ معاصر موضوعی گسترده و چند بعدی است که طیف وسیعی از دیدگاه‌ها درباره آن وجود دارد.  
 
یکی از رویکردهای مفید در شناخت غرب، نگریستن به غرب از دیدگاه اندیشمندان غربی است و از آنجا که این‌گونه صاحب نظران، دست پرورده فرهنگ و تمدن غرب هستند و آثار آن را با تمام وجود درک کرده‌اند، از این رو نظرات آنان می‌تواند باورپذیرتر باشد.  
 
انتشارات سروش با این نگاه، مجموعه‌ای از این آثار را در دست شناسایی، ترجمه و انتشار دارد که نخستین بسته آن شامل ۶ اثر با عنوان مجموعه غرب‌شناسی آماده ارایه به علاقه‌مندان حوزه علوم اجتماعی، فرهنگی و سیاسی‌ است.  
 
مراسم رونمایی از این مجموعه ساعت 15 روز سه شنبه(هفتم آبان ماه) با حضور دکتر محمد رجبی، استاد دانشگاه و رییس کتابخانه مجلس شورای اسلامی و عده‌ای از شخصیت‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و رسانه‌ای در سالن اجتماعات انتشارات سروش به نشانی خیابان شهید مطهری، تقاطع خیابان شهید مفتح برگزار می‌شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار