پژوهشگر سیاسی کشورمان گفت: لابی صهیونیست پشت رسانه های جهان که به اصطلاح آزادی خواه و مبارز با تروریست هستند خیمه زده است وفعالیت هایی خارج از این چارچوب بر علیه بشریت انجام می دهد.

دکتر حسن عباسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد این موضوع که لابی های صهیونیستی پشت رسانه های غربی به اصطلاح آزادی خواه ایستاده است گفت:لابی صهیونیست پشت رسانه های جهان که به اصطلاح آزادی خواه و مبارز با تروریست هستند خیمه زده است وفعالیت هایی خارج از این چارچوب بر علیه بشریت انجام می دهد.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به استفاده ابزاری رسانه های غربی از تکنولوژی برتر رسانه ای برای تخریب اسلام در جهان تصریح کرد :حامیان صهیونیست این رسانه ها از طریق تزریق پول و استفاده از تکنولوژی روز رسانه ای به دنبال تحقق اهداف پلید خوددر جهت ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و تخریب اسلام در دنیا قدم بر می دارند.

پژوهشگر سیاسی کشورمان با تاکید بر جلوگیری از بیان حقایق از طریق شبکه های بین المللی رسانه ملی اضافه کرد : به همین خاطر در فضای سایبری و شبکه های ماهواره ای از بیان حقایق به ویژه از طریق شبکه های بین المللی رسانه ملی جلوگیری می کنندولی نمی دانند که دیگر در شرایط فعلی دست آنها برای جامعه بشری رو شده است.

عباسی در خاتمه اظهارداشت :وقتی ملت ها از طریق اتفاقاتی مانند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برای رسیدن به استقلال و آزادی و خروج از زیر سایه حاکمیت استکبار جهانی مورد تلنگر قرار می گیرند هیچ قدرتی نمی تواند جلوی آن را بگیرد/س .


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.