تيم فوتبال پرسپوليس تهران در هفته چهاردهم ليگ برتر به مصاف تيم فوتبال راه آهن رفت و در نهايت با برتري يک گل به پيروزي رسيد که مي توانيد اظهارات بعد از بازي بازيکنان و مربيان دو تيم را در زير بخوانيد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، امروز 5 آبان تيم فوتبال پرسپوليس تهران در هفته چهاردهم ليگ برتر توانست با نتيجه يک بر صفر بر تيم راه آهن غلبه کند و به صدر جدول صعود کند.

** دايي: صدرنشيني ما به دليل حمايت هواداران بود

علی دایی، سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: دو تیم نیمه اول خوب عمل نکردند اما در نیمه دوم هر دو تیم بهتر ظاهر شدند.

وي اظهار داشت: محمدرضا خلعتبری که از بهترینهای فوتبال امروز ایران است به خوبی توانست گل زیبایی را به ثمر برساند. خدا را شکر که اولین بازی خارج از خانه را بردیم و از این جو خارج شدیم.

دايي تصريح کرد: صدرنشینی ما بدلیل حمایت تماشاچیان بود و در این مدت هوادارانی که علیه قلعه نوعی شعار دادند امیدوارم با این نتیجه، دیگر اين کار اشتباه خود را تکرار نکنند.

**رویانیان: آمدم که دايي تنها نباشد

محمد رويانيان، مديرعامل باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: آمدم که دایی تنها نباشد و بداند که ما همواره همراه و حامی او هستیم.

وي در رابطه با محرومیت دایی گفت: آنها می خواستند پرسپولیس به نتیجه نرسد اما خدا را شکر در اين بازي پيروز شديم.

**ابراهيم زاده: اگر کیفیت زمین بد بود پس چطور ما قادر به پاس کاری بودیم

ابراهیم زاده، سرمربی تيم فوتبال راه آهن گفت: بازی مقابل سرخپوشان خيلي خوب بود. من بيشتر از بازيکنان خودم، از عملکرد بازیکنان حريف راضی بودم. آنها خوب کار کردند و از موقعیت های خوب خود به خوبی استفاده کردند اما بازیکنان من نتوانستند موقعیت های مناسبی ایجاد کنند و این باعث شد که بازی را واگذار کنیم.

وي اظهار داشت: در مورد این که پرسپولیسی ها به کیفیت زمین اعتراض داشتند باید بگويم اگر توجه می کردید در نیمه دوم فقط ما در زمین بازی کردیم و کارهای تاکتیکی را انجام دادیم اگر کیفیت زمین بد بود پس چطور ما قادر به پاس کاری بودیم و کارهای تاکتیکی می کردیم.

**حسيني: بازي خوبي انجام داديم

سید جلال حسینی، بازیکن تيم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود و با نتیجه خوبی که بدست آوردیم هواداران را خوشحال کردیم.

**عبدي: پرسپوليسي ها دوستان من هستند

بهادر عبدی، بازیکن تيم فوتبال راه آهن گفت: پرسپولیسی ها دوستان من هستند و من سالهای زیادی در آن تیم بازی کردم اما بهتر است حقیقت را بگوییم همه ما و پرسپولیسی ها از زمین هایی شروع به بازی کردیم که بدتر از این بود و بی انصافی است که بخواهیم در مورد موقعیت بد زمین صحبت کنیم. در کل در این بازی تیم راه آهن از موقعیت ها به خوبی استفاده نکرد.

**خلعتبري: از این که پس از 110 هفته صدرنشین شدیم خیلی خوشحالم

محمدرضا خلعتبری، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم که توانستم گل پیروزی بخش پرسپولیس را به ثمر برسانم از این که پس از 110 هفته صدرنشین شدیم خیلی خوشحالم. نبودن دایی روی نیمکت تأثیر خودش را گذاشته بود اما ما بازیکنان هم قسم شدیم که دایی را با بدست آوردن پیروزی خوشحال کنیم.

** نوري: اميدوارم اين صدرنشيني را در ليگ حفظ کنيم

محمد نوری، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زمین شرایط مناسبی نداشت و من برای مسئولان متأسفم که بازی را با این شرایط برگزار کردند و خوشحالم پیروز شدیم امیدوارم که در آینده بتوانیم این جایگاه را در فوتبال حفظ کنیم.

پايان متن/مح
برچسب ها: راه آهن ، بازی ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
کمیل
۲۰:۳۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۲
ایولا ایولا ایولا
آخرین اخبار