اصلاح طرح جامع حمل و نقل شهر تهران از اولويت هاي اين كميسيون است كه از جمله اين تغييرات پرداخت يارانه به اقشار آسيب پذير نظير معمولان است.

 
اسماعيل دوستي عضو كميسيون عمران و حمل  نقل شوراي اسلامي شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اين مطلب افزود: بررسي طرح جامع حمل و نقل و ايجاد تغييرات لازم روي اين طرح  از جمله برنامه هاي كميسيون عمران و حمل و نقل شوراي شهر تهران است كه هم اكنون در دستور كار اين كمسيون قرار دارد.
عضو شوراي اسلامي شهر تهران اظهار داشت: از ديگر اقدامات اين كميسيون در حوزه حمل و نقل و ترافيك در بخش اتوبوسراني است كه در حال حاضر 11 هزار دستگاه اتوبوس نياز است.
وي در ادامه با اشاره به استفاده از تنها 50 درصد ظرفيت موجود در حال حاضر بيان داشت؛ با وجود در اختيار داشتن 6 هزار و 500 اتوبوس در حال حاضر تنها 5 هزار دستگاه آن فعال است و اين به اين معني است كه ما از 500 درصد ظرفيت موجود استفاده مي كنيم و افزايش آن نياز به كمك هاي دولت دارد.
دوستي با اشاره به در نظر گرفتن يارانه براي اقشار آسيب پذير و معلولان در طرح جامع حمل و نقل شهر تهران خاطر نشان كرد: از جمله مباحثي كه در اصلاح طرح جامع حمل و نقل شهر تهران به آن پرداخته خواهد شد پرداخت يارانه به اقشار آسيب پذير و جامعه معلولان است كه در دستور كار كميسيون عمران و حمل و نقل شوراي شهر قرار دارد و با ايجاد تغييرات لازم يك برنامه جامع و فراگير در رابطه با حمل و نقل خواهيم داشت./
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار