مدارک و سوابق مورد نیاز جهت تشکیل پرونده بیمه هنرمندان هنرهای نمایشی از سوی مرکز هنرهای نمایشی اعلام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،در دستورالعمل اعلامی از مرکز هنرهای نمایشی آمده است:

مدارک ارسالی درخصوص بیمه هنرمندان، بایستی حائز شرایط مندرج در دستورالعمل اجرائی بیمه تامین اجتماعی پدیدآورندگان آثار فرهنگی و هنری مصوب شورای برنامه ریزی مورخ 81/9/3 باشد.

به منظور تشکیل پرونده و بررسی سازمان تامین اجتماعی ارسال مدارک ذیل برای هر یک از افراد معرفی شده الزامی می باشد.

1- درج مشخصات کامل شناسنامه ای و فردی در فرم ارسالی
2- فتوکپی شناسنامه  
3- تصویر آخرین مدرک تحصیلی
4- کپی کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی یا اصل گواهی اشتغال به تحصیل
5- تصویر مدارک مربوط به سوابق هنری (بروشور و پوستر نمایش های اجرا شده با قید تاریخ و مکان اجرا/ لوح تقدیر جوایز دریافت شده از جشنواره ها و همایش های تئاتری) با اولویت 5 سال منتهی به تقاضا طبق شرایط اعلام شده درآئین نامه پیوست. (کلیه مدارک می بایست به تایید اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان رسیده باشد)

* برای متقاضیان فعال در عرصه سرگرمی های نمایشی: ارائه مجوز اجراهای مختلف با اولویت 5 سال منتهی به تقاضا (در تهران از سوی شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی و در شهرستانها از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانها) 

6- شرایط سنی: برای آقایان حداکثر50 سال و برای خانم ها حداکثر 45 سال .

( تذکر: به ازای هر یکسال اضافه  بر سن اعلام شده 2 سال سابقه پرداخت بیمه جایگزین می گردد.)

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار