عضو حزب اسلامی کار با اشاره به احتمال اجماع اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس دهم گفت: اگر چنین اجماعی از سوی جریان اصلاح‌طلب بر این گزینه رخ دهد امری مثبت، نتیجه‌بخش و تحسین‌برانگیز است.

"اسماعیل حق‌پرستی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره احتمال اجماع انتخاباتی اصلاح‌طلبان با حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق‌نوری، اظهار داشت: اگر چنین اجماعی از سوی جریان اصلاح‌طلب بر این گزینه‌‌ رخ دهد امری مثبت، نتیجه‌بخش و تحسین‌برانگیز است.
 
وی ضمن استقبال و ابراز امیدواری نسبت به تحقق این مهم، گفت: جریانات سیاسی برای انجام فعالیت‌های مختلف در کشور باید با در نظر گرفتن تامین منافع ملی در حل مشکلات جامعه و کشور گام بردارند و همچنین نگاه‌های جناحی را بر موضوعات گوناگون کنار بگذارند.
 
عضو حزب اسلامی کار بیان داشت: فرقی ندارد که برای انتخابات چه جریان سیاسی پیروز میدان باشد، آنچه که در این میان حائز اهمیت است تاثیرگذاری دیدگاه‌های معتدل با در نظر گرفتن منافع مردم برای جامعه است و نیروهای فکری، احزاب و اتحادیه‌ها با تعامل و اتحاد با یکدیگر در این مسیر گام بردارند.
 
حق‌پرستی خاطرنشان کرد: وجود تعامل، اجماع و ارتباط مثبت به عنوان اموری سازنده و مثبت در فعالیت اجتماعی و سیاسی مطرح است که اگر بروز چنین مسائلی را در جامعه میان جریانات مختلف شاهد باشیم، به نفع جامعه و گروه‌های سیاسی خواهد بود.

لازم به ذکر است که غلامحسین کرباسچی" دبیر کل حزب کارگزاران در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌ها درباره احتمال اجماع اصلاح‌طلبان حول محور ناطق‌نوری برای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: احزاب اصلاح‌طلب از روش‌های سیاسی معقول و فعال تر برای انتخابات مجلس استفاده می‌کنند و بعید نیست با توجه به سابقه ناطق‌نوری و مجموعه گرایش اصلاح‌طلبان این اتفاق صورت بگیرد، حرکت به سمت ناطق‌نوری چیز عجیبی نیست که باید هماهنگی در مورد آن باید صورت بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار