تاج: اعضای مجمع فدراسیون فوتبال شرمنده ام کردند

نائب رئیس دوم فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ برتر در خصوص جلسه مجمع فدراسیون فوتبال گفت: رأی محکم و قاطع مجمع نشان می دهد که برنامه سازمان لیگ برتر قاطعانه و درست است.

مهدی تاج در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: براین اساس ما در سازمان لیگ تمام تلاشمان را برای برگزاری منظم لیگ برتر انجام می دهیم و تا حدودی هم در این امر شدیم که رأی قاطع اعضای مجمع نشان دهنده برنانه درست ما در سازمان لیگ است.

نائب رئیس دوم فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ برتر اظهار داشت: براساس برنامه قرار بود که رأی گیری به صورت کتبی انجام شود اما به علت کمبود وقت شفاهی صورت گرفت.

وی بیان کرد: علی کفاشیان در جلسه مجمع دستور به تشکیل کمیته اخلاقی داد همچنین تصمیماتی در خصوص بودجه فدراسیون گرفته شده و براساس آن 5، 6 نفر کارشناس مالی برای تدوین بودجه انتخاب شدند.

تاج تصریح کرد: به هر حال این نخستین جلسه ای بود که همه مسئولان باشگاه ها حضور داشتند و من هم بدون رأی مخالف نائب رئیس دوم شدم.

رئيس سازمان ليگ بیان داشت: به هر حال ما موفق شدیم که بلیت الکترونیکی وارد کشور کرده و افتتاحیه و اختتامیه خوبی برای بازی های لیگ برتر برگزار کنیم. قرعه کشی بازی های لیگ برتر و حذفی را به صورت علنی انجام می دهیم.

تاج درباره حاشیه بوجود آمده در مجمع فدراسیون فوتبال گفت: یک بند در گزارش حسابرسی و مالی فدراسیون فوتبال آمده بود که 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال باید واگذار شود من در مدت حضور هشت ساله ام در فدراسیون فوتبال، این بند را در گزارش مالی فدراسیون می دیدم.

وی در ادامه بیان داشت: بر این اساس در جلسه دیروز مجمع قرار بود که واگذاری این دو باشگاه تکلیفش مشخص شود که رویانیان نسبت به آن اعتراض کرد.

تاج عنوان کرد: به هر حال رویانیان و عابدینی نسبت به گزارش حسابرسی و مالی متقاعد شدند و مسئله ختم به خیر شد.

وی درباره برنامه هایش در سازمان لیگ برتر گفت: ما تصمیم داریم که لیگ برتر را به موقع تمام کنیم و رای قاطع اعضای مجمع نشان می دهد که برنامه های لیگ با قاطعیت و درست انجام می شود.

رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال بیان کرد: همچنین ما قصد داریم که جام حذفی را در تقویم سازمان لیگ نهادینه کنیم و تقویم لیگ قهرمانان آسیا هم تغییر دهیم.

وی درباره سهمیه آسیا بیان کرد: به هرحال برخی از کشورها فصل جاری در لیگ قهرمانان می خواهند حضور یابند و ای اف اسی قصد دارد با کم کردن سهمیه دیگر اعضا به کشورهای تازه عضو، سهمیه بدهد.

تاج تصريح کرد: به هر حال تلاش همه مسئولان کشور باعث شده که 7 ورزشگاه استاندار به 12 استادیوم درجه A ارتقا یابند که این تعداد ورزشگاه ها در آسیا کم نظیر است.

وی درباره اعتراض به ورزشگاه تختی گفت: ورزشگاه تختی شرایط مناسبی دارد و برای این ورزشگاه میلیون ها تومان هزینه شده است و ما نمی توانیم ورزشگاهی به مانند تختی بسازیم.

رئيس سازمان ليگ برتر افزود: ما به دنبال حفظ ورزشگاه تختی هستیم بر این اساس سعی می کنیم که نواقص این ورزشگاه به حداقل برسانیم.

تاج خاطر نشان کرد: تمام برنامه های تیم ملی را در تقویم سازمان لیگ برتر لحاظ کردیم و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار