بسياري از فيلم اولي ها فقط براي مطرح شدن فيلم و يا نام خود در جشنواره شركت مي كنند.

جهانگير الماسي بازيگر سينما و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: جشنواره امسال هم مثل جشنواره هاي پيشين بسيار خوب برگزار خواهد شد با توجه به اينكه رضا داد از مسئولان قديمي و با تجربه در زمينه جشنواره محسوب مي شوند كه مورد اعتماد بسياري از افراد هستند.
 
وي ادامه داد: جشنواره امسال درصورت متفاوت بودن با سالهاي قبل از نظر كيفيت فرق خواهد داشت، چه در انتقال مفهوم آثار باشد و يا تاثيري كه بر مخاطب خواهد گذاشت و تمام اين تفاوت ها توسط دبير جشنواره اعلام خواهد شد.
 
اين بازيگر عنوان كرد: من اعتقادي به فيلم اولي، دومي يا سومي ندارم، چه بسا افراد فيلم اولي كه اطلاعات و تجربه آنها از بسياري بيشتر است و برعكس برخي افراد تعداد آثار زيادي توليد كرده اند اما هنوز بايد در موقعيت هاي مختلف به كسب تجربه بپردازند.
 
الماسي ادامه داد: هرچند براي اين تفاوت اندك نيز بايد احترام قائل شد چرا كه بسياري از افرادي كه براي اولين بار به توليد اثر براي جشنواره مي پردازند صرفاً براي مطرح كردن فيلم و يا نام خود علاقه به شركت در آن را دارند و از دور، دست بر سينما دارند اين درحالي است كه بسياري از فيلمسازان با تجربه براي توفيق در جذب نظر مخاطب و خواص كه هر دو مختصات جداگانه اي دارند در جشنواره شركت مي كنند و تفاوتي هرچند سطحي بين افراد فيلم اولي و فيلمسازان حوزه ي حرفه اي و با تجربه وجود دارد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار