فرمانده مرزبانی خراسان‌رضوی از هلاکت یک شرور مسلح در هنگ مرزی تایباد و کشف مواد مخدر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛  مجید پویان اظهار کرد: در پی اخبار رسیده به هنگ مرزی تایباد مبنی بر ورود مواد مخدر توسط اشرار مسلح از حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد، بلافاصله موضوع در دستور کار عملیاتی مرزبانان این هنگ قرار گرفت.

فرمانده مرزبانی خراسان‌رضوی افزود: مرزداران این هنگ مرزی با اشرافیت اطلاعاتی در مبادی ورودی احتمالی اشرار کمین کرده و با سوداگران مرگ درگیر شدند.

پویان تصریح کرد: در این درگیری یک نفر از اشرار مسلح به هلاکت رسیده و مابقی با استفاده از عوارض طبیعی زمین و تاریکی شب به آنسوی مرز متواری شدند.

وی خاطرنشان کرد: مرزداران هنگ مرزی تایباد هنگام پاکسازی محل درگیری موفق به کشف 17 کیلو و 970 گرم مواد مخدر از نوع هروئین و تریاک، یک قبضه سلاح کلاش به همراه خشاب و مهمات مربوطه و نیز تجهیزات فنی آنها شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان‌رضوی عنوان کرد: مرزبانان و مرزداران ایران اسلامی با قدرت و با تمام توان در شبانه روز از مرزهای کشور حراست و حفاظت می‌کنند و اجازه تجاوز به هیچ یک از قاچاقچیان مواد مخدر و تروریست‌ها را نمی‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۱۷ ۰۹ آذر ۱۳۹۲
آفرین بر غیرتتون.باعث افتخار و سربلندی ایران ایرانی هستید.
Germany
ایرانی
۱۵:۱۹ ۰۷ آبان ۱۳۹۲
درود ب شرفتون اجازه ندین ی لحظه این شروران زنده بمونن ...جا داره اینجا یادی کنم از شهدا مرزی سروان ...انشالله در روز قیامت شفیع ما باشند
آخرین اخبار