فرهاد مجیدی مهاجم ارزنده فوتبال کشورمان و تیم استقلال تهران عصر امروز کشورمان و تیم استقلال تهران عصرامروز تلخ ترین بوسه هایش را بر زمین آزادی کوبید تا خداحافظی خود را اعلام کند.


گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران
: فرهاد مجیدی بازیکن دوست داشتنی استقلال به شکل غیره منتظره در غروب هفتم آبان ماه سال 92 در حالیکه پیراهن شماره هفت را بر تن داشت از فوتبال خداحافظی کرد تا نشان دهد فرق خیال و واقعیت را می داند و معتقد است که درختان ایستاده می میرند.

فرهاد مجیدی با 20 سال فعالیت حرفه ای در فوتبال درسن 37 سالگی کفش هایش را آویخت تا این بار مستطیل سبز را از زاویه دیگری ببیند پس از خداحافظی غریبانه مهدی مهدوی کیا این بار فرهاد مجیدی نشان داد بزرگی در تصمیم است، که او گرفت و خیلی راحت دل کند از فوتبالی که چسبیده هایش زیادند.

فرهاد هنوز هم اگر بهترین مهاجم فوتبال ما نباشد یکی از برترن هاست درست مانند مهدوی کیا – پیوس و ....
بوسه های فرهاد بر 4 گوشه زمین تازیانه بر آنهای شد که مات و مبهوت افول ستاره شان را نظاره گر بودند اما فرهاد و فرهادها دوباره متولد می شوند و این بار از روی نیمکت ها آینده روشنی را برای فوتبال ما رقم خواهند زد.

 فيلم خداحافظيفرهاد مجيدي


بيوگرافي


فرهاد مجیدی (زاده ۱۳ خرداد ۱۳۵۵)بازیکن فوتبال اهل ایران است که در حال حاضر در باشگاه استقلال تهران بازی می‌کند.وی سابقه بازی در باشگاه‌های بهمن کرج، راپیدوین اتریش، الوصل امارات، العین امارات، الاهلی امارات، زندگی شخصی وی یک برادر و ۲ خواهر دارد. به غیر از فرهاد، برادرش فرزاد نیز به فوتبال روی آورد.

زندگی ورزشی

دوران باشگاهی نخستین تیم رسمی که فرهاد مجیدی در آن بازی کرد، تیم جوانان کشاورز بود. او بعد از مدتی بازی در این تیم به جوانان بهمن پیوست. پس از گذشت مدت زمان کوتاهی به طور قرضی برای بازی در مسابقات استانی به تیم پارچین پیوست. بعد ۸ ماه حضور قرضی در در تیم پارچین تیم بهمن بار دیگر خواستار او شود و دوباره به این تیم بازگشت.

بهمن کرج

مجیدی در ۲ فصل حضور خود در بهمن کرج ۷ گل برای این تیم به ثمر رساند. در تیر ماه سال ۷۶ مجیدی که تنها ۲۰سال داشت مورد توجه تیم استقلال تهران قرار گرفت و از تیم بهمن به استقلال تهران پیوست.

استقلال تهران

مجیدی در اولین فصل حضور خود در استقلال تهران همراه با این تیم قهرمان لیگ آزادگان در فصل ٧٧-٧٦ شد.در فصل بعد حضور خود در این تیم به نایب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا، نایب قهرمانی جام حذفی، و همچنین نایب قهرمانی لیگ آزادگان دست یافت .بعد از بازی جنجالی استقلال تهران و فجر سپاسی در شیراز و محرومیت چند جلسه ای که نصیب وی شد، مجیدی راهی اتریش شد و به تیم راپید وین پیوست.

راپید وین

و بوندسلیگا' او در سال 1999 تا2001 در 27 بازی برای تیم راپید وین به میدان رفت و 7 گل هم به ثمر رساند.

مجیدی با پایان فصل 1999-2001 لیگ اتریش بار دیگر به استقلال برگشت. مجیدی با اصرار باشگاه راپیدوین برای تمدید روبرو شد ولی به اصرار باشگاه استقلال او به تیم بازگشت زیرت او با استقلال قرارداد داشت و حتی استقلال به وی قول داده بود بعد از نیم فصل رضایتنامه این بازیکن را برای یکی از دو باشگاه بوندسلیگایی خواهان مجیدی صادر کند ولی باشگاه به قول خود عمل نکرد و مجیدی را به جای المان به امارات ترانسفر کرد استقلال تهران در سال ۱۳۷۹ و پس از بازگشت از اتریش مجیدی در ۶ بازی برای استقلال به میدان رفت و پس از مدت کوتاهی با پیشنهاد باشگاه فوتبال الوصل امارات راهی کشور امارات شد.

الوصل امارات پس از پیوستن این بازیکن ایرانی به الوصل ، تلویزیون دبی اسپرت در گزارشی ، حضور مجیدی در این تیم را یکی از عوامل افزایش طرفداران الوصل دانست.

او در ۵/۵ فصلی که الوصل را همراهی کرد ۶۸ گل در لیگ امارات و ۴۰ گل در جام حذفی، جام اتحادیه و جام خلیج فارس به ثمر رساند و به یکی از برترین گلزنان تاریخ باشگاه فوتبال الوصل امارات تبدیل شد.

در آوریل سال ۲۰۰۳مجیدی به صورت قرضی از الوصل به تیم العین امارات پیوست تا این تیم را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.العین امارات او در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۰۳-۲۰۰۲ در مقابل دالیان چین در حالی که العین ۴-۲ از حریف خود عقب بود و با این نتیجه بازی به وقت اضافی کشیده می شد، در دقیقه ۸۳ گلزنی کرد تا العین فینالیست شود و با پیروزی در مقابل تروساسانا تایلند در فینال این مسابقات ، همراه با العین قهرمان لیگ قهرمانان آسیا ۰۳-۲۰۰۲ شود.س از حضور قرضی در العین امارات ، مجیدی به الوصل امارات بازگشت و در نیم فصل دوم از فصل ۲۰۰۶-۲۰۰۵امارات این بار به صورت قرضی با قرادادی چهار ماهه از الوصل به الاهلی امارات پیوست.[۱۳]الاهلی امارات مجیدی در الاهلی موفق به زدن ۶ گل شد.

او در تک مسابقه ای که برای تعیین قهرمان لیگ امارات بین الاهلی و الوحده انجام می شد و در پایان منجر به پیروزی چهار بر یک الاهلی شد ، گل دوم این تیم را به ثمر رساند تا همراه با الاهلی قهرمان لیگ امارات شود.بعد از قهرمانی با الاهلی در خرداد سال ۸۵ با قردادی ۲ ساله به تیم النصر امارات پیوست.النصر امارات مجیدی که با قردادی دو میلیون دلاری به این تیم پیوسته بود بعد از یک نیم فصل حضور در النصر به صورت قرضی بار دیگر راهی الاهلی امارات شد.پس از اتمام قرداد قرضی وی با الاهلی در حالی که یک سال دیگر با النصر قرارداد داشت ، قرار داد مجیدی فسخ شد و او در تابستان سال ۸۶ برای سومین بار به استقلال بازگشت.

استقلال تهران

مجیدی در تمرینات استقلال مجیدی در بازگشت مجدد خود به استقلال موفق شد به همراه این تیم قهرمانی در جام حذفی ۸۷–۸۶ و قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران ۸۸–۸۷ را بدست آورد. او در پایان نیم فصل ۹۱-۹۰لیگ ایران با قردادی چهار ماهه به تیم الغرافه قطر پیوست پرویز مظلومی که در آن زمان مربی استقلال بود معتقد بود جدایی فرهاد مجیدی در نیم فصل باعث ناکامی استقلال در کسب مقام قهرمانی لیگ برتر ایران در پایان فصل ۹۱-۹۰ بوده است.

الغرافه قطر وی در ۴ ماه حضور خود در این تیم در ۲۲ بازی که انجام داد ۷ بار موفق به گلزنی شد و به همراه الغرافه به قهرمانی جام حذفی باشگاه‌های قطر دست یافت. مجیدی در پایان این دیدار با پرچم ایران در جشن قهرمانی الغرافه شرکت کرد.خداحافظی با فوتبال و بازگشت دوباره ممجیدی پس از جدایی از الغرافه قطر و به‌رغم پیشنهادهایی که از باشگاه راه آهن، مس کرمان، ذوب آهن، پرسپولیس، ملوان و تراکتورسازی داشت، در۷ مهر ۱۳۹۱ با انتشار نامه‌ای، خداحافظی خود با دنیای فوتبال را اعلام کرد.اما ۸۱ روز پس از خداحافظی از فوتبال، در بامداد ۲۸ آذر ۱۳۹۱با قراردادی ۱/۵ ساله بار دیگر به استقلال پیوست.

بازی‌های ملی مجیدی اولین بار در سن ۲۰ سالگی برای بازی‌های جام ملت‌های آسیا ۱۹۹۶ در امارات توسط محمد مایلی‌کهن به تیم ملی دعوت شد و نخستین بازی ملی خود را در برابر کویت و در سال ۱۳۷۵ انجام داد.او در ۲۶ شهریور ۱۳۸۹در دوره مربیگری افشین قطبی از بازی در تیم ملی خداحافظی کرد. فرهاد مجیدی، در ۱ شهریور ۱۳۹۰ و در سن ۳۵ سالگی در لیست کارلوس کیروش قرار گرفت و به تیم ملّی بازگشت.

با این حال، او در تاریخ ۵ مهر ۱۳۹۰ با ارسال نامه‌ای به علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال ایران، خداحافظی‌اش را از بازی‌های ملی اعلام کرد.او در این نامه، دلیل خداحافطی خود را برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال در سال ۲۰۱۴ و عدم حضور احتمالی او در آن مسابقات به دلیل وضعیت سنی‌اش و میدان‌دادن به جوانان عنوان کرد. جوانانی که به گفتهٔ او شاید با حضور امثال او به سرنوشت وی در گذشته دچار شده و در عین جوانی و آمادگی فنی از حضور و خدمت در تیم ملی فوتبال محروم شوند.

افتخارات باشگاهی

قهرمانی در جام آزادگان ۷۷–۷۶ به همراه تیم استقلال تهران
قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا ۰۳-۲۰۰۲ به همراه تیم العین امارات متحده عربی
قهرمانی در لیگ امارات ۲۰۰۷–۲۰۰۶ به همراه تیم الاهلی قهرمانی در جام حذفی ۸۷–۸۶ به همراه تیم استقلال تهران
قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۸–۸۷ به همراه تیم استقلال تهران
قهرمانی در جام حذفی قطر ۲۰۱۲–۲۰۱۱ به همراه تیم الغرافه قطر
قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۲–۹۱ به همراه تیم استقلال تهران فردی

 
بهترین بازیکن لیگ دهم ایران:

در نظرسنجی برنامه ۹۰ که در پایان لیگ دهم ایران انجام شد فرهاد مجیدی با رای اکثریت مخاطبین این برنامه به عنوان بهترین بازیکن لیگ دهم ایران انتخاب شد.

مرد سال ۸۹ فوتبال ایران:

وی همچنین در نظرسنجی دیگر برنامه نود با رأی بینندگان به عنوان مرد سال ۸۹ فوتبال ایران انتخاب شد.برترین گلزن تاریخ لیگ آسیا در جمع بازیکنان ایرانی:فرهاد مجیدی با به ثمر رساند ۲۳ گل در ادوار مختلف مسابقات جام باشگاه‌های آسیا هم اکنون رکورد دار بهترین گلزن ایرانی در این مسابقات است.
 

 
نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۱۰:

کنفدراسیون فوتبال آسیا نام وی را به عنوان یکی از نامزدهای بهترین بازیکن سال ۲۰۱۰در لیست اولیه خود قرار داد.تنها فوتبالیست ایرانی دارای عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا ۰۳-۲۰۰۲ به همراه العین

محبوب ترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۱:

وی در نظرسنجی سایت فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال(IFFHS)به عنوان محبوب ترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۱ انتخاب شد.

همچنین فدراسیون بین‌المللی آمار تاریخ فوتبال با ارسال نامه از فرهاد مجیدی برای حضور در مراسم گلا ۲۰۱۰ و دریافت جایزه این فدراسیون دعوت به عمل آورد.
 

 
دومین گلزن برتر تاریخ باشگاه استقلال تهران:

فرهاد مجیدی با ۹۰ گلی که برای استقلال به ثمر رسانده است دومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه به شمار می‌رود.
 

 
جنجال‌ها

در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۳۹۱مجیدی که یکی از بازیکنان سابق استقلال به شمار می‌رفت و در الغرافه قطر توپ می‌زد در بازی جام باشگاه‌های آسیا بین تیم‌های پرسپولیس تهران و الغرافه قطر و در حضور بیش از ۹۰ هزار تماشاگر سرخ پوش بعد از این که با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد، پیراهن زرد رنگ الغرافه قطر را از تن خود خارج کرد و لباس آبی (همرنگ پیراهن استقلال تهران) را نمایان کرد وپس از بوسیدن آن٬ به تماشاگران پرسپولیس عدد۴ را به خاطر ۴گل زده در شهرآورد تهران را نشان داد٬این حرکت مورد اعتراض هواداران پرسپولیس قرار گرفت.


 

برچسب ها: فیلم ، دانلود ، استقلال ، مجیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۵۲ ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
چرا رفتی فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
عاشقتیم کاپیتان میلاد و فرشاد از فولادشهر اصفهان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
عاشقتیم کاپیتان میلاد و فرشاد از فولادشهر اصفهان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
همیشه تو قلبمی سلطان اسیا دوست دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۲۴ اسفند ۱۳۹۴
دوست دارم فرهاد مجیدی عاشقتم خیلی عاشقتم تراخداذ برگرد به استقلال ما بی تو نمیتونیم زندگی کنیم فرهاد جان تراخدا برگرد مادوست داریم من عاشقتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
دوستت دارم فرهاد جان چرا از تیم رفتی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۴
خداحافظ فرهاد منتظرتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۴
خداحافظ فرهاد منتظ0رتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۱۹ دی ۱۳۹۴
خیلی
زود.ازاستقلال.جداشدی.کاپیتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۴
اقا فرهاد یادت نره استقلال 4تاییا
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۲۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
خیلی حیف شد
Iran (Islamic Republic of)
دختر استقلالي
۰۵:۳۷ ۱۰ شهريور ۱۳۹۳
درسته كه فرهاد فعلا رفته ولي ما بي صبرانه منتظر برگشتش هستيم، كاش يك روز روي نيمكت اس اسمون فرهاد خان مجيديو ببينيم ...
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۳:۱۰ ۰۶ شهريور ۱۳۹۳
از امروز هواداره استقلال شدم
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۱۹:۰۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
فرهاد جون خداحافظ .امیدوارم برگردی.
Iran (Islamic Republic of)
یه استقلالی
۱۶:۱۳ ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
فرهاد جان هیچ وقت فراموشت نمی کنم البته هیچ کس فراموشت نمی کنم ایشالله یه روزی تو لباس مربی گری استقلال ببینمت
Iran (Islamic Republic of)
آبی
۱۲:۴۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
خدا حافظ اسطوره
Iran (Islamic Republic of)
رها
۰۱:۵۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
فرهاد اخه چرا چطورتونستی بری باورم نمیشه گریه ام گرفته
United States of America
علیرضا
۱۸:۳۱ ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
خیلی دلم برات تنگ میشه شماره 7 کاش میشد که دوباره برگردی من جز گریه کردن کاری ندارم چه جوری دووم بیارم من بی تو نابودم تو دنیای من بودی به خاطر ما هم شده برگرد دوستتتتتتتتتتت دارم فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۱۱:۲۷ ۳۰ دی ۱۳۹۲
خداحافظ شماره 7 استقلال
Iran (Islamic Republic of)
سچاد شیرامه
۲۳:۰۱ ۲۱ دی ۱۳۹۲
ایشا... سرمربی ابی ها بشی دست دارم فرهاد خان=ناصر خان777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۴:۵۲ ۲۹ آذر ۱۳۹۲
فرهاد سرمربی اینده ابی ها منتظرش میمونیم
Iran (Islamic Republic of)
محیا
۱۳:۳۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۲
وقتی خداحافظی کرد خیلی گریه کردم من که دیگه بعد فرهاد فوتبال نگاه نمی کنم.
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۱۵:۲۰ ۱۲ آبان ۱۳۹۲
بخدا من هم استقلالیم ولی از فرهاد که اینقدر از خودراضی شده بدم میاد
Iran (Islamic Republic of)
شبیر
۱۲:۲۵ ۰۹ آبان ۱۳۹۲
آفرین فرهادخوب موقع خداحافظی کردی
Iran (Islamic Republic of)
محیا
۱۰:۰۴ ۰۹ آبان ۱۳۹۲
استقلال به رنگ فرهادش زیبا بود
فرهـــــــــــــــاد آخه چرااااااااا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
خوب شد خداحافظی کرد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۴۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
فرهاد جان همیشه تاج سری.
ولی آخه شیر مرد حالا که رفتی،کی به حقیقی لایی بزنه!!!
دوست دارم.
Iran (Islamic Republic of)
ماهان
۱۴:۳۴ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
فوتبالیست یعنی همین....
بی حاشیه .. خاکی... پر افتخار...
قهرمان.... پهلوان..........
انشاالله مث همیشه موفق باشه.
-
حسین
۱۳:۵۵ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
بخاطر تمام گل هایی که برای استقلال زدی ازت ممنونیم کاپیتان
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
واقعا تو اوج بود
خوش به حال پرسپولیسی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
هميشه در قلب مايي .بهترين بازيكن تاريخ فوتبال ايران
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۳:۱۹ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
اي روزگار؟؟؟؟
Netherlands
فرهاد
۱۳:۱۸ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
فرهاد مجیدی هیچ موقع به بزرگی پیوس ودایی وکریمی و..نبوده چند بار خداحافظی میکنه تاخودشو لوس کنه.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۱۸ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
ان شا ا...ربطی به دوپینگی لیگ بر تر که نداشته؟
Iran (Islamic Republic of)
آرسام
۱۳:۱۵ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
فرهاد اشکهايم نوش جانت.هميشه در قلب مايى.خداپشت پناهت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
خداحافظ کاپیتااااااااااااااااااااااان دوست داشتنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
چه جوری دانلود نکم ؟؟/؟
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۲:۵۸ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
واقعا خیلی ناراحت شدم!

ما دلمون به اون خوش بود!

عاشقش بودم
Iran (Islamic Republic of)
پرسپوليسي
۱۲:۴۷ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
من طرفدار پرسپوليس هستم ولي واقعا مجيدي خيلي با غيرت بود
انشاالله تو زتدگيش از اين به بعد هم موفق باشه
Iran (Islamic Republic of)
amir
۱۲:۰۳ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
]چرا الان تواین برهه که استقلال بهت نیاز داشت ... با این حال دوست داریم ولی یه ذره هم فکر دله مارو میکردی
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۱۱:۵۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
چرا فرهاد ایییییییییییییییییی
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۱:۴۵ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
حيف كه واقعا رفتي.فوتباليستي مثل تو واسه استقلال نيومده و نخواهد امد.هميشه بهترين بودي)-:
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۱:۲۷ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
بخدا ما هوادارها فقط به عشق تو بازی رو نگاه میکردیم که بیای ئاسمون گل بزنی نمیشه بیای؟ تورو خدا بیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
تبسم
۱۱:۲۶ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا انقد سوت و کور خدافظی کردی؟
چرا بی خبر؟
-
ناشناس
۱۱:۱۶ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
کاش نمی رفتی پسر9ساله ی من ازدیروزناراحت است به خداشام نخورده خوابید
-
عباس
۱۱:۱۴ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
دلم خيلي برات تنگ ميشه، فوتبال بدون تو ديدن نداره. منم خداحافظي ميكنم با ديدن پر تب و تاب فوتبال. باي
United States of America
سقراط
۱۱:۱۱ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
با اینکه پرسپولیسیم
اما فرهاد حیف بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
چرا نظر منو درج نکردید حقیقت تلخه نه؟؟؟
تلخه اسطورتون دوپینگیه آره؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد ملاير
۱۱:۰۱ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
فرهاد خداحافظ. 4 گل فرهاد هيچ گاه از ياد نميره در حداقل 10 دربي....و در ذهن ها مي ماند 3 گل زائد در كمتر 10 دقيقه.....عقل مي گه نميره چنين مهاجمي و كار فرهاد هنر نبوده.........استقلالي ها سلام ما رو به پايين جدولي ها برسونيد
-
مسلم سالاری
۱۰:۴۰ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
سخت اما باور کردنی به امید تولد فرهادی دیگر
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۰:۳۵ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
فرهاد هنوز زوده که بری تاآخرفصل بمون.
Switzerland
ناشناس
۱۰:۳۴ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
داداش فرهاد چرا اخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
انشااله همیشه پیروز باشی فرهاد جان
Iran (Islamic Republic of)
مهدي مقدم
۱۰:۲۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
با سلام اين بازيكن بزرگ اخلاق مدار و دوست داشتني تيم استقلال و ملي اين گونه خداحافظي مي كند ناراحت و غمگينم او بجز بازيكني يك ايراني كامل بود و جا داشت كه مسئولين مراسم با شكوهي براي اخرين بازي او مي گرفتند من از طرف همه استقلالي هاي و طرفداران تيم ملي از فرهاد مجيدي تشكر و خسته نباشيد مي گوييم و براي او و خانواده محترمش ارزوي موفقعيت و سلامتي را از خداوند منان خواهانم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۲۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
کم فروش تیم ملی
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۰:۱۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
فرهاد با هوادارا چیکار کردی......هنوزم باورم نمیشه
Kazakhstan
حمیدرضا
۱۲:۳۵ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
سلام،طبیعت فوتبال همینه یه روزی میای، یه روزی هم میری،آره میدونم سخته ولی کاری که شده باور کن،ما هم کم از این موضوع ناراحت نیستیم.
Iran (Islamic Republic of)
vahab
۱۰:۰۶ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
kheili gheire montazere bud...bavaram nemishe be khoda........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
یعنی نمیدونی چرا؟؟!!!!!!!!!
به خاطر دوپینگ
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۰۹:۴۳ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
آفرین بر منش پهلوانی فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۴۰ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
ان شا ا...ربطی به دوپینگی لیگ بر تر که نداشته؟
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۹:۳۹ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
فرهاد به گفته رضا صادقی
نرو تو که ....
Iran (Islamic Republic of)
چوبین
۰۹:۳۷ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
به موقع بود فرهاد عزیز،همیشه تو قلب استقلالی ها هستی
Iran (Islamic Republic of)
گلستان
۰۹:۱۷ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
ارزوی توفیق برای مجیدی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۱۷ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
فرهاد جون ما استقلالی ها هر جا که باشی دوست داریم.
Iran (Islamic Republic of)
موحدزاده فسایی
۰۹:۱۶ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
53 ساله هستم یاد ندارم در زندگی گریه کرده باشم ولی دیروز بغضم شکست نا خدا گاه اشک ریختم درود بر مجیدی درود بر استقلال شایسترین تیم اسیا
-
ali
۰۹:۱۳ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
خدا بهمراش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
خدانگهدارررررررررررررررررررررررررررررررت باشه همیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
واقعا چرا منفي دادين؟
-
شیری
۰۹:۰۸ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
خسته نباشید کارخوبی کرد دانست که در آخر مثل سایر قهرمانان فوتبال ایران نشودمثل مهدوی کیا علی دایی خدادادو سایر......
Iran (Islamic Republic of)
عارف
۰۸:۴۰ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
فرهاد چـــــــــــــــــــــــــرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۹:۲۶ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
برمیگرده ناراحت نباش!
Iran (Islamic Republic of)
محمد. ملاير
۱۱:۰۹ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
فرهاد خداحافظ. 4 گل فرهاد هيچ گاه از يار نميره در حداقل 10 دربي....و در ذهن ها مي ماند 3 گل زائد در كمتر 10 دقيقه.....عقل مي گه نميره چنين مهاجمي و كار فرهاد هنر نبوده.........استقلالي ها سلام ما رو به پايين جدولي ها برسونيد
Iran (Islamic Republic of)
محمد کرمی
۰۸:۳۹ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
اسطوره استقلال بایددرحضور100هزارنفرباشکوهی که درشان اوبودخداحافظی می کرد. فرهاد جان موفق باشی
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۰۱:۱۳ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
من پرسپولیسیم ولی گریم گرفت.اون کریایی که با پسر خالهام سر علی کریمی فرهاد مجیدی میخوندیم یعنی تموم شد
Iran (Islamic Republic of)
صمد ف
۰۰:۴۴ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
حيف شد سالار دوست داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
خداحافظ مرد...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۳۱ ۰۷ آبان ۱۳۹۲
فرهاد دوستت داریم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۲۸ ۰۷ آبان ۱۳۹۲
فرهاد دوستت داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۰۷ آبان ۱۳۹۲
حیف شد فرهاد اسطوره بود و خواهد ماند
Iran (Islamic Republic of)
حسین بوستانی
۲۳:۰۳ ۰۷ آبان ۱۳۹۲
جای تاسف داره که این چنین بزرگانی این گونه با فوتبال خداحافظی کنند
Iran (Islamic Republic of)
جمالی ازخلخال
۲۳:۰۱ ۰۷ آبان ۱۳۹۲
من یک پرسپولیسی هستم. ولی فرهاد مجیدی و بازی خوب او را همیشه تحسین کردم. برای او ارزوی موفقیت دارم. جمالی از خلخال
Iran (Islamic Republic of)
مهدی قمی
۲۲:۴۳ ۰۷ آبان ۱۳۹۲
فرهاد عزیز به امید روزی روی نیمکت استقلال در نقش سر مربی...... دوستت دارم مهدی قمی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
سیما
۲۲:۲۱ ۰۷ آبان ۱۳۹۲
بهترین نوع رفتن،رفتن در اوج است.مجیدی کار خوبی کرد که در اوج خداحافظی کرد.
Iran (Islamic Republic of)
کامی سیتی
۲۱:۳۹ ۰۷ آبان ۱۳۹۲
حیف شد ماهنوزم به بازیش نیاز داشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۰۷ آبان ۱۳۹۲
با آرزوی موفقیت برای این جوان با غیرت ایرانی مجیدی دوست داریم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۱:۲۱ ۰۷ آبان ۱۳۹۲
سلام ایشان قبل از اینکه اعلام کنن دوپینگیه خداحافظی کرد
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۱:۱۷ ۰۷ آبان ۱۳۹۲
عاشقتم فرهاد...عاشقتم عاشقتم عاشقتم عاشقتم عاشقتم عاشقتم
7 7 7 7 7 7 7
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۰۷ آبان ۱۳۹۲
هه هه هه ههه هههههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۰۷ آبان ۱۳۹۲
همه رفتنی هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۰۷ آبان ۱۳۹۲
فرهادمجيدي محبوب استقلالي ها خواهد ماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۰۷ آبان ۱۳۹۲
یه ستاره همیشه یه ستاره س حتی اگه به چشم دیده نشه.براش آرزوی موفقیت میکنم.ولی کاش از میان تمام ستارگان سهیل نمیشد
Iran (Islamic Republic of)
reza
۲۰:۴۰ ۰۷ آبان ۱۳۹۲
رفت غریبانه بدون یک مراسم خوب در خور خود چطور تا زمانی که هست کسی قدرش رو نمیدونه، ولی حال که رفت بیشتر جای خالیش احساس میشه
Iran (Islamic Republic of)
fbms110
۲۰:۲۳ ۰۷ آبان ۱۳۹۲
خداوکیلی همونجوری که همه مردم، و مخصوصا استقلالیا از خداحافظی آقا مهدوی کیا ناراحت شدن، الان حتی طرفدارای پرسپولیسم از خداحافظی ناگهانی مجیدی شوکه و ناراحت شدن...
دیگه بحث احساسه دیگه!!!
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۰:۱۹ ۰۷ آبان ۱۳۹۲
بهش خسته نباشید میگم
از اسطوره های بی هاشیه و با اخلاق فوتبال کشور هستند و همیشه در قلب مردم جای داره
برای ایشون آرزوش موفقیت و سر بلندی میکنم
Iran (Islamic Republic of)
BEHNAM
۲۰:۱۱ ۰۷ آبان ۱۳۹۲
Frhad majidi hamishe doset daram.hichvaght faramosh nemish kasi hasti ke to zehno khaterhaye ham mardom mimoni
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۹:۴۳ ۰۷ آبان ۱۳۹۲
باورم نمیشه اصلا .... فقط میتونم بگم خدا بهمراهت 7 مقدس همیشه در قلب تمام استقلالی ها هستی تا ابددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۹:۴۰ ۰۷ آبان ۱۳۹۲
حيف شد مجيد جان كه رفتي خدا كنه بعد از تو كساني باشند كه فوتبال كنن.به خاطره پيوستي
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۹:۳۴ ۰۷ آبان ۱۳۹۲
حیف شد
Iran (Islamic Republic of)
ami
۱۹:۰۷ ۰۷ آبان ۱۳۹۲
....خداحافظ...كه مي روي باباد...ولي نمي روي ازياد....تمام لحظه ها رااگرنباشي تو...به يادناب ترين لحظه باتوبودن خواهم داد
Iran (Islamic Republic of)
ami
۱۸:۵۵ ۰۷ آبان ۱۳۹۲
...خداحافظ اسطوره...خداحافظ
Iran (Islamic Republic of)
hadi
۱۸:۱۸ ۰۷ آبان ۱۳۹۲
خداحافظ فرهاد
آخرین اخبار