رئیس هیئت ورزش‌های باستانی شهرستان کرمانشاه گفت: نخستین دوره مسابقات کشتی پهلوانی جهان در تاریخ نهم و دهم آبان‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

امیر خوش‌اندام گفت: در مسابقات انتخابی کشور که در دوم و سوم آبان‌ماه در سنندج برگزار شد، تیم کرمانشاه در رده‌های سنی 40 تا 50 سال به مقام اول رسید.

به گفته خوش‌اندام، ورزشکارانی از استان‌های کردستان، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، کرمانشاه و زنجان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

رئیس هیئت ورزش‌های باستانی شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در مسابقاتی که به‌صورت انفرادی برگزار شد، تیم کرمانشاه موفق به کسب چند مقام کشوری شد.

وی‌ در خصوص برگزاری نخستین دوره مسابقات کشتی پهلوانی جهان جام جهان پهلوان تختی گفت: این مسابقات در تاریخ نهم و دهم آبان‌ماه سال‌جاری در خرم‌آباد برگزار و قهرمان قهرمانان مشخص می‌شود.

خوش‌اندام ادامه داد: جایزه 15 هزار دلاری برای نفر اول این مسابقات در نظر گرفته شده و نفر دوم این مسابقات جایزه 10 هزار دلاری و نفر سوم نیز مبلغ هفت هزار و 500 دلاری دریافت می‌کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های باستانی شهرستان کرمانشاه با اشاره به قدمت ورزش باستانی در استان کرمانشاه، افزود: با وجود 6 زورخانه در کرمانشاه، تنها زورخانه فردوسی برای ورزشکاران قابل استفاده است./س

برچسب ها: مسابقه ، کشتی ، پهلوانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.