رقم درآمدی حاصل از قانون هدفمند کردن برای 12 ماه است باید از ارقام هزینه‌ای به طور ماهانه تخصیص داده شده و هزینه شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، نمایندگان در جلسه علنی امروز چهارشنبه در ادامه بررسی لایحه اصلاح قانون بودجه، تبصره 7 ماده واحده را بررسی کردند.  
 
براین اساس تبصره 2 بند 80 قانون بودجه 92 به شرح زیر اصلاح می‌شود: 

تبصره 2-رقم درآمدی حاصل از اجرای قانون برای 12 ماه است و باید از ارقام هزینه‌ای به طور ماهانه تخصیص داده شده و هزینه شود و جابه‌جایی ردیف‌ها ممنوع است.  
 
اضافه می‌شود، بند 80 ماده واحده قانون بودجه تصریح می‌کند: درآمد حاصل از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها در سال 1392 تا مبلغ 500 هزار میلیارد ریال شامل موارد ذیل است: 

جز یک بند 80: تا مبلغ 388 هزار میلیارد ریال به صورت ماهانه و متوازن از محل اصلاح قیمت‌های مواد 1 و 3 قانون هدفمند کردن یارانه‌ها مصوب15  دی ماه 88
 
جز دو بند 80: تا مبلغ یکصد و دوازده هزار میلیارد ریال یارانه‌های نان، برق و سایر کالاها و خدمات مندرج در این قانون  
 
تبصره 1: در اجرای این بند اختصاص و پرداخت هرگونه وجهی برای اجرایی کردن قانون هدفمندی یارانه‌ها، غیر از وجوه حاصل از محل اصلاح قیمت حامل‌های انرژی و سایر کالاها و خدمات موضوع قانون هدفمند کردن یارانه‌های موضوع این قانون،‌ممنوع است.  
 
تبصره2: رقم درآمدی حاصل از اجرای قانون برای 12 ماه است و باید از ارقام هزینه‌ای به طور ماهانه 12/1 تخصیص داده شده و هزینه شود و جابه‌جایی ردیف‌ها ممنوع می‌باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: هزینه ، یارانه ، نماینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار