اولین همایش ملی مدیریت مهندسی فروش پروژه های ملکی وساختمانی 14 دی ماه در سالن همایش های هتل المپیک برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران مقوله فروش پروژه های انبوه سازی و ساختمانی به عنوان تنها عامل مزیت رقابتی و ارزشی در کلیه پروژه های ساختمانی و مهندسی فروش پروژه ها  اهمیت دارد. 

براساس این گزارش مقوله فروش پروژه های انبوه سازی به عنوان حلقه مفقوده ساختمان و همچنین ضرورت اطلاع رسانی در بازگشت هر چه سریعتر سرمایه ها  به شمار می رود. 

در اين راستا ، گروه بین الملل پیشگامان افق سپهر ، فعال در زمینه برگزاري همایشها و کنفرانسهای مختلف ساختمانی در نظر دارد "اولین همایش ملی مدیریت مهندسی فروش پروژه های ملکی و ساختمانی"­را در 14 دیماه سال جاری درسالن همایش های هتل المپيك تهران با حمایت و همکاری انجمن ها و شرکت ها ارگان های فعال در صنعت ساختمان برگزار نماید. 

براساس این گزارش از جمله ویژگی های برجسته این رویداد تخصصی حضور کلیه مدیران پروژه های انبوه سازی کشور ، مشاوران املاک برتر سراسر کشور، مدیران فروش پروژه های ساختمانی و برگزاری پانل تخصصی و چهره به چهره مدیران این بخش ها برای شرکت کنندگان است. 

این گزارش می افزاید: اهداف و چشم اندازه های همایش عبارت است ،ایجاد فضای مناسب رقابت پذیری در پروژه ها ساختمانی، حضور مناسب و موثر معرفی پروژه های ساختمانی در تبلیغات و بازاریابی، استفاده از ظرفیت های  بالقوه  و خلاقیت در پروژه های ساختمانی، جذب سرمایه گذاری در حوزه ساختمان  به عنوان سرمایه گذاری منحصر به فرد وامن ،فرصت های ارزش آفرین در حوزه مدیریت و سرمایه گذاری به شمار می رود. 

براساس این گزارش محورهای همایش نیز عبارت است از استراتژی های سرمایه گذاری در پروژه های ملکی و ساختمانی، مطالعات و امکان سنجی و تامین مالی پروژه های ملکی و ساختمانی، سیستم های اجرای مدیریت مهندسی فروش پروژه های ملکی و ساختمانی، ارجاع کار و انتخاب عوامل پروژه های ملکی و ساختمانی است .
انتهاي پيام/
 

برچسب ها: همایش ، ملکی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار