رئیس مرکز امور مدرسان دانشگاه علمی - کاربردی کشور گفت: 22 دوره آموزشی تربیت مدرس در دانشگاه علمی - کاربردی در سطح کشور برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / همایون روحیان در مراسم افتتاحیه دومین دوره تربیت مدرس علمی - کاربردی استان اردبیل افزود: دوره آموزشی تربیت مدرس در سطح 16 استان کشور برگزارشده است.
وی هدف از برگزاری این دوره ها را آشنایی مدرسان با چگونگی برقراری ارتباط در کلاس های درس و فنون تدریس و لزوم بازآموزی و تکرار مسائل و مباحث تدریس در دانشگاه علمی - کاربردی عنوان کرد.
رئیس مرکز امور مدرسان دانشگاه علمی - کاربردی کشور گفت: در نظام آموزشی علمی - کاربردی یک مدرس خود نیز باید آشنایی کامل با محیط کار داشته و از ارائه دروس صرفا نظری پرهیز کند.
روحیان ادامه داد: روش های تدریس در دوره های تربیت مدرس که توسط اساتید فن و صاحب نظران ارائه می شود قطعا باعث ارتقای سطح دوره های آموزشی در مراکز خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری دوره های پایه و تخصصی افزود: در دوره های پایه و تخصصی رویکرد آموزش ها از تئوری به سمت علمی بودن حرکت می کند.
روحیان بیان کرد: در این دوره ها مدرسان از شرکت ها و کارخانه های بزرگ تولیدی بازدید کرده و ایده گرفتن از آنها میتواند رویکردی جدید در آموزش مهارتی داشته باشد.
وی گفت: ارتقا سطح مدرسان و نیروی انسانی دانشگاه جامع علمی - کاربردی قطعا باعث رشد کمی و کیفی آموزش ها و توسعه علمی و فنی کشور می شود/س.

برچسب ها: اردبیل ، دوره ، تربیت ، مدرس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.