دوایت هاوارد که سال سختی را در تیم بسکتبال لیکرز گذراند،‌ در اولین بازی رسمی با پیراهن هیوستون راکتز، چهره دیگری از خود نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دوایت هاوارد سنتر جدید هیوستون در دیدار با تیم شارلوت بابکتز برای اولین بار همراه با جیمز هاردن و چندلر پارسونز پا به زمین گذاشتند و چهره ای شبیه به قهرمانان به تیم دادند.

هاوارد می گوید: زمانی که وارد زمین شدم و به اطرافم نگاه کردم، با خود گفتم: اینجا شانس فوق العاده ای دارم که نباید آن را از دست بدهم.

سنتر جدید هیوستون در اولین دیدار فصل بهترین رکورد ریباند دوران بازی خود را ثبت کرد. هاوارد که با هدف 30 ریباند بازی می کرد در پایان بازی 26 ریباند به همراه 17 امتیاز داشت و تیمش هم در نهایت با نتیجه 96 بر 83 برنده شد.

جراحی شانه دو سال قبل باعث شده بود که این بازیکن تا چند هفته آخر بازی برای لیکرز هم شرایط خوب خود را پیدا نکند. مصدومیت، کمر درد و از همه بدتر فضای تیم باعث شده بود که همیشه در لیکرز جنگ داشته باشد اما حالا با تغییر شرایط فیزیکی و تغییر تیم اوضاع کاملا فرق کرده و هاوارد آماده تجربه ای جدید با هیوستون است.

تیم هیوستون برای بازیکن جدید خود بیش از 80 میلیون دلار با قراردادی چند ساله، هزینه کرد و اولین بازی فصل نشان داد که این هزینه بیهوده نبوده است.
برچسب ها: دوایت ، هاوارد ، هیوستون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار