اسپانسرینگ یکی از بهترین روش های تبلیغاتی به شمار می رود، که کمپانی های بزرگ همیشه از آن استفاده می کنند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ شرکت های مانند سونی، سامسونگ، ال جی، HTC و ...از جمله کمپانی های می باشند که به عنوان اسپانسر تیم ها و رقابت های ورزشی  بزرگ دنیا به شمار می روند، از همین رو هوآوی نیز با به توافق رسیدن با باشگاه آ.ث میلان ایتالیا از این پس به عنوان اسپانسر رسمی این تیم به شمار می رود و همچنین وظیفه تامین ابزارهای ارتباطی این باشگاه را به عهده دارد از طرفی این معامله به هوآوی این امکان را می دهد تا از میلان به عنوان برای فعالیت های بازاریابی و تبلیغات استفاده کند.



با توجه به محبوبیت میلان در دنیای فوتبال و طرفداران بی شماری که دارد، می توان گفت کمک بسیاری به هوآوی در معرفی و تبلیغ محصولاتش خواهد کرد.
برچسب ها: هواوی ، اسپانسر ، آث میلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار